Sunday, February 15, 2015

RSMY The Best Cheese Naan



Assalamualaikum^^


Holla people! Nak dijadikan cerita. Aku ni tak la minat sangat roti nan cheese ni. biasa-biasa je. sebab aku pernah beli sebelum ni tak ada yang sedap pun. cheese dia pun alahai. sikit taik gigi je. then kalau lepak mamak aku lagi suka order mee/bihun/kue tiaw pastu roti kosong satuuu pastu air belimbing. kalau nak jimat duit, limau ais sudahla kan. hehe

ada masa satu tengah malam tu aku ambik mood nak tidur.duk scroll instagram, ternampaklah orang post gambar roti naan cheese yang meleleh tuu. dah laa lapar. perghhh. rasa dia membuak-buak habis perut, limpa, hati, hempedu aku craving habislaaaaa masa tu.

yang ini mengikut menu ialah "Yummy Cheese Naan"
naan with cheese and chicken slice RM 8 tak silap

kalau yang biasa RM 6 



HMMM. They said this is the besttttt naan cheese in town. So, lets get the shot. 




well, tekak aku makan ni sekali sekala boleh la. since dia cheese, dimakan bersama kuah dal so agak muak.hmmm kan best cicah dengan sambal ikan bilis pedas-pedas atau apa-apa sambal laaa janji pedas. weh, aku siap mintak sambal kot-kot kalau ada. tapi orang tu sengih je, ingat aku main-main ke? huhuhu aku tunggu jugak.. tapi tak ada ponn (sedih)  malas nak layan karenah tekak aku letew



chicken tandoori RM 10
bagi aku boleh laaaa. dah order kan, licin je makan..
(macam redha, pasrah jee)






ok u olls.. kalau dah kempunan boleh laa singgah RSMY. hehehe. aku pergi area Danau Kota, Setapak. ehhh, jangan risau.. RSMY ada banyak cawangan.boleh pi yang mana berdekatan yeee :)


Rating: ★★★★☆


No comments: