Wednesday, March 02, 2011

adakah anda tension? marii..marii. cara mudah lagi afdal untuk menghilangkannya. JAMIN 100%

Assalammualaikum


lama dah aku meninggal........

kan yang si tersayang haku ni. meh tengok dia..kesiannnn dia.


kita medical check up jap eh.

berhabuk hapak dah..

mujur ada febreze! ahh. tetibe je ann. haha

meh tengok dalam lagii.

mak aiiih. ingat kan berhabuk jea.

dah macam tongkang pecah.

mana tak nye.. dah lama gila vavy tak update blog (si tersayang tuu ler )



so, here i come.



okay! aku tak nak bebel panjang dah.

internet aku selalu buat hal ngan aku. sikit2 semput! *cehh.. macam asma

mana tak nye.kau tengok aa lampu kat berukband aku nii.

jap ada. jap tak daa. semput tak abeh2.

berukband plak tak produktif langsung. lagi-lagi malam. lembap! kura2 pun menang.

ok dah!

aku ni kuat membebel. *biasalah gegurl an..kan!



TENSION! STRESS!

wehh..jgn tenung lama2 yang aku caps lock tuu. kang korang naik jerawat plak.haha.

peh..kalau stress ape ek korang buat?

lagi..lagi student macam aku.

dok jauh dari keluarga.. jauh aw. *mau montot aku ni lenguh time otw balik rumah. 7 jam dlm kete.

adoooiiii *kalau nek flight lain laaa..




wanna tips to release tension/stress???


cara yang afdal adalah..

  • gelak kuat kuat

  • gelak sampai lebam



tapi..

macam mana???

okay.. senang je.




jum layaaaannnnnnn gambar2 niih.

hahahahahahaa..

.
.
.
.
.
.
.

presenting



1

2

3


.
.
.
.




the conversation between the father and son begin like this :

Anak : Ayah.. ayahh..ayah tenok ape tuh?

Ayah : oouhh.. ayah nak email pakcik kau jap

Anak : elleh.. email ke ber "tweet2" tu..

Ayah : Ahhh..tweet kat sape pulak. jangan sebok la nak.g dapo tulun mak kau masak!!!

conclusion : ( dunia IT memang maju skg..) :D


____________________________




"issshhhhh...minah salleh ni manyak tnye ar plak.aku nak layan feeling nii"
(dengus monyet uh dalam hati)

_____________________________


i

haiiii..saper nak belanje titew baju. cian titew. mama n papa bagi kulit tembikai nii jew.
titew nak gak pakai bju cam jiran sebelah.die pakai gaun ;P

_______________________



saye laa kucin pink yang dianiaya.
saye nak gak berkasih ngn awek2 cun.
tgkk skrg. menjadi kereta dgn Tak Rela,

______________________________




aaaa..ni yg jeles ni.
oppps..ayat atas tuuh xbole bla la bebeh.
arap2 laki aku tak macam die. *memang tak pun
hehe :)

____________________________




waaahh..kalau geng ats ni rajin g mesjid, agak2 ramai tak org g jemaah kat masjid?
haha..
wwoooii pak imam..ape pandang2? pantang on camera.lajuuu je eh :D

___________________________




don't do this ok!!! tak malu ke kat anjing tuh.

just do it by, NIKE *pesanan penaja

___________________________




jejak kasih !

kura-kura : syygg..plish,plishh don't ever leave me.
dont leave me again.

dog : bila kau nak besar nii. abih duit aku beli vitamin tok kau !


_______________________________




ahahaha..budak! kelakar la kau nii.
LOL

____________________________




Usage : two- in - one

"kalau lapar sila telan saya!
guna saya kalau nak ke toilet okeyh! "

service : 24 hours

_____________________________





fikir lah sendiri.. gelak sendiri.

hahaha






sesungguhnye stress pemusnah kebahagiaan anda!


THE END OF SHOW

ok bye!

No comments: