Showing posts with label KASUT.shoes.times square.sg wang. Show all posts
Showing posts with label KASUT.shoes.times square.sg wang. Show all posts

Sunday, May 22, 2011

masih dalam pencarian :'(

Assalamualaikum^^



WAAAAAA... aku nak.. tak kira.. biar lah penat badan..biar pun mengerah tenaga jasmani dan rohani..biar laa..biar je apa-apa nak jadi.. aku nak jugak!!! aku memang taksub untuk mencari wahai kasut poojaan hati..idaman kalbuku . .Walaaahhh..



aku TERpaksa MENCURI tadi..*maaf

SEE??? GILABABINGBINTIBAUNPUNYA...LAWAAAAAAA weh.. aku nak..tadi seharian aku pergi menelaah..mencari-cari kasut exactly like that.. PUAS..aku jenjalan setiap pelusuk TS & SG.WANG. ada dah jumpa satu dua..tapi... ada saja tak kena..kasut yang jumpa masih belum dapat memuaskan nafsu dan hati yang agak lara sebab tak jumpa ini..

COMELnyaaaa..awat comel sangat.. dahlaaa tuu..very flexible.. u can ether use as high cut or even low.. LOVELY laah ..tak pa.. aku akan teruskan secara maksima yang boleh untuk mancari kasut ini.







=
=
=





TERcuri lagi @ FB AISYAH ISHAK  *hehe..sorry

AISYAH ISHAK...yesss...GILAAA JEALOUS with you.. YOU KNOW WHAT??? she's got this at Bandung for only RM 14..wowwwww...not one..but,.. two pairs derrr..rezeki dia laa..untungnyaaaaa... 


SUMPAH!!! jealous.jealous.jealous..OK DAH BYEEEE..*nak pi mimpi.ZzZzZZzzz kroh.kroh~

..
..
..

EH JAPPPPP...belum lagi..jangan ler tutup cepat sangat..nak bagi tahu ni.. tadi kan..WHOAAAAAA.. jumpa kak ngah,..muahahaha.kata je jiran tapi ketemunya di SG WANG & TS ...silap besau ahh.. lupa nak tanya.."kak ngah..bila nak belanjaa oden.." HAHA :))



ahhh.. apa dia? YEE! DIA MEMANG COMEL *macam aku
HAHAHA




mekacehhh sudi baca..***doakan aku dapat kasut tuh ea..