Wednesday, February 06, 2013

mari bergebang bersama




Assalamualaikum^^



Danggggg! Ding ! Dong!


FEBRUARY? oh really it's February?
MasyaAllah...pantas sungguh masa berlalu..tanpa aku sedari dah bulan dua..

okay.. entry kali ini aku nak tulis format skema (nerd) sikit..mohon baca sampai habis..
kalau rasa nak menguap sila tutup mulut..





ALHAMDULILLAH! aku perlu menyerbarkan berita gembira ini pada kalian.. terutama sekali kepada peminat..oh..delete.delete.. kepada sahabat handai (betul ke ejaan cam ni?), saudara-mara, jiran tetangga, pakcik makcik dan satu dunia yang mengenali diri ini.. berita untuk mendirikan rumah tangga jauh sekali tetapi..


bermula 10 hari dari sekarang, saya.... dengan suka dan penuh riang rianya berada di rumah sekali gus tidak perlu memikirkan hal-hal yang remeh.. nak sarapan apa? tengah hari makan apa? malam nak masak apa? yaaa...apabila anda berdepan seperti situasi tersebut, sebenarnya.. adalah amat sukar untuk membuat keputusan! padahal, jawab test OPERATIONS MANAGEMENT pun tak susah macam tu.



begitulah nasib pelajar seperti saya.. saya amat tertekan! yaa..STRESSSS! bak kata Gary.. lagi-lagi aku dah lah jarang beli makanan kat luar.. kalau cuti 4 hari.. 4 hari lah terperap kat rumah..mau kau tak pening nak makan apa.. masak dah laa tak pandai.. HEHHEHE... itulah jua akibatnya bila mak masak kat dapur kau ketawa berdekah-dekah tengok reality show korea.. yang kerapnya mengadap laptop. tau tau je semua dah terhidang..bila lapar makan.. dah kenyang sambung balik... siot tak siot perangai kau ni Yana!



OH YE..di sebabkan aku baru je lepas azab dengan test sana sini..tu yang langsung tak update blog.. laptop pun tak bukak tau.. bukannya aku kuat study pun.. mih mih mih.. tahu aku buat apa? HOIIIIIII.. gila.. tengok nota seminit..main game berjam-jam.. kuangjaqqq temple run 2 ni..habis jahanam, tah apa nasib result tests aku..  assignment ETR yang kena buat business plan apa pun tak jalan.. aku pulak jadi CEO? hahahahah..lagi sekali jahanammmmmm!






hikss..aku merungut tah pape..
NAH..popcorn buat pencuci mulut...  o_O 

 





No comments: