Thursday, February 14, 2013

37 days to go..

Assalamualaikum^^



hiksss...kalau Faris update 59 days to go for diploma ends.. NAHHHH.. aku update lagi 5 minggu nak sit for final exam..aku tak dalah pangkah-pangkah kalendar..cuma, baru tersedar sampai terjojol biji mata.



37 hari lagi? (nasib baik faris bagi tahu, kalau tak aku tak sedar lagi tuh)

erkkk???
tu belum tolak makan, tidur, berak, melaghakan diri dengan game..
lepas tolak semua agak-agak how much left??? 20 hari lagi ke apa..


HOIIIII..terus migrain..


i bet dengan banyak presentation..loads of assignment yang tak usik..lagi early March ada trip dengan kelas nak pergi Penang. nasib baik tak jadi pergi Jakarta..kalau tak..mmampuihhh2! dahlah subject Transportation aku tak faham apa pun.. tulah..dalam kelas lecturer dok mengajar hang pi dok online..tapi nak buat macam mana kan..dah ada Wi-fi mestilah guna sebaik-baiknya.hehehe


ok..dah! membebel cenggini tak akan berubah apa-apa! let's do something, otherwise it become worst la kan? this is your last sem (make it last!) last final results for diploma. last chance. last hope for getting 4 flat.VAH.VAH vahhh..ada hati lagi tuwwww! hahahahahah.. ye.. aku memang berangan jelar o_O
tapi, manalah tahu ada miracle lagi.hehehe.. aku bukan apa.. memang sem ni kena do the best out of the best la dengan harapannya masuk degree nak apply biasiswa.. nak sambung oversea i know well aku ni tak boleh adapt the environment hurm.INSYAALLAH. Master maybe? heeeee

May ALLAH ease us in every difficult things..



"Allah intends for you ease, and does not want to make things difficult for you" [2:185]; and "Allah does not want to place you in difficulty" [5:6].


4 comments:

Hanim Irsyad said...

good luck! :) mihmihmih

Marliyana Mk said...

Thanks hanim.heheh :)

Hanim Irsyad said...

hehe. okey. :)

saye kerink said...

As Salam. Yanaaaaaaa!! All the best okayhh! Kalau kau tak dapat pergi oversea degree, kita pergi saing waktu master tauuuuuu! heheheh. InsyaAllah. Tulah, aku pun verangan nak 4 leper weh. InsyaAllah InsyaAllah. Tindakan kena selari dengan kata kata. hehehe (aku cakap dengan diri sendiri nih)