Showing posts with label happy. Show all posts
Showing posts with label happy. Show all posts

Monday, December 31, 2012

A Glimpse of 2012

Assalamualaikum^^


pejam celik pejam celik esok dah tahun baru, 2013.. cepat je rasenye masa berlalu..
maka..aku pun dah nak masuk 21 tahun, november depan la kan.muahahaha..
dah 21 weh..boleh jalankan tanggungjawab pi mengundi (undi rosak) 
HAHAHAH!


KONTROVERSI 2012
*pehhh...sejak bila aku public figure nak kontghobersi bagai ni aku pun tatau laa.haha




Study? Blogging?
-nak ikutkan tahun ni lah tahun yang aku paling malas update blog.ingat nak delete je..uhm..someday maybe?
-still got about 40% to finish up my diploma.. rupenye dah almost 3 years spend kat Dungun..
-pengalaman duduk Dungun ni..uhm.BOLEH LAA KANN..
-kat Dungun aku jadi more better person due to socialism kat sini tak berapa..hari2 duduk rumah kot..hahah
-masalah tahun ni cuma rumah sewa laaa..macam2 masalah and kerja last minit (biasalaaa kang!)

Conflict percintaan???
-hahahah... aku jarang cerita pasal Izam kat blog.aku rasa tak perlu kot..
but what can I say is.. he's still the best best friend I ever had laa.. hati ni dah tutup sebab dia dah ambik.
HAHAHAHAH..kan aku dah kata..mesti korang geli..HAHAHHA

Gaduh dengan si dia?
-Aku jee selalu kuat merajuk, marah bagai.tapi Izam yang minta maaf (how sweet) puahahaha..

Family?
- start tahun 2008 hingga tahun 2012 abang-abang aku (so far 2 org dah kahwin) telah bijak merancang dengan menambah seorang ahli keluarga setiap tahun menjadikan family lebih berkembang :) ..alhamdulillah..rezeki ALLAH.

means that..setiap tahun ada baby..miahahahahha..
2008 - Muhd Kasyful Hurayth (pehhh..pronounce anak arab)
2009 - Muhd Rifqi Ramadani (lahir bulan Ramadan & Dani is taken fr my dad's name)
2010 - Muhd Rayyan Iskandar
2011 - Nur Sarah Khadijah
2012 - Nur Rania Irdina (saffi rania gold) hahaha

yess..mashu dah ade geng..! dasyatlah mashuuu ingat semua nama anak buah dia ^^
OH! yee.pandai soalan anda..YANA bila lagi? hahahahahha



OK.that's all for now.. 
may happiness at your door, have a wonderful new year (malam ni baca yassin:)

bye bye 2012 

Wednesday, February 08, 2012

paint your world bright


good friends are like the stars
you don't always see them
but you know they are always there!










Wednesday, March 30, 2011

ouh rinduu kat abang polis .. nak jumpa lagi .nakk

Assalammualaikum..

haiiii..

okay. *take a deep breath

enteri ni kena wat lelaju. pasalnya kan.

assignment bertimbun. ouh. eco,marketing yang buat aku pening kepala.

kena study.study.study.ada quiz and test sana sini.

biasalaa..dah nak habis kelas ni.memang banyak kerja.

lagi2 aku ni jenis pemalas. buat kerja last minit *** chill sudaa

otak kau laaa chill. hehe.

eh ? nak habis kelas???

yayyyy.. dah kata nak habis kelas ni study week makin cepatlaaa.

yahooo. boleh lah aku balik.oh rumah! my bilik..rindunyeee.
peh.. last aku balik bulan 2 kott. cuti CNY tuu. lama tuu.mau aku tak jadi gile dok dungun ni. gile2.. yana boleh jadi gile.

ok sudah! kang jadi gile betul2 baru tahu ;>

oppppppsss. final pun dah nak dekat laa camni *grrr takutlah :O


tu je la cerita sikit pasal aku. tak de mende yang best pun. huhu




'
'
'
'
'
'
'
'


abang polis. datang la lagi yer. nak jumpa lagi.

hehe. okay. korang!!! aku bukan menggatal kat abang polis. tapi abg polis yang menggatal kat aku * ceh tipuu jer. hehe

no laa. sebenarnya..

tadi aku jumpa abang aku. dapat jumpa kejap jea.

haha.. mesti korang was like. ekelehhh. jumpa abang pun nak kecoh.
korang kene la paham. aku dok dungun ni bukan ada sesiapa. kawan2 je tempat aku berkasih. eh.lain macam je. taaakkk. dengan kawan2 laa aku berkepit selalu. kawan perempuan okayh. boys are whatever .. haha

abang aku la polis tu.. trafik aa.dia ada kursus kat cherating,kuantan Pahang. Hari tu dia dah call cakap ada kursus kat situ.

tiba-tiba tadi..dia call.

Abang : Yanaaaaaaa. abang kat uitm ni,.. kat hujung2 yang taman mainan tu.

Aku : Waaaah. yeke. nak jumpa2. tapi sat g la. nga ade kelas Bel ni, dalam pukul 11 lebih ok

Abg : Haa. okay2. datang cepat sikit, sekarang tgh rehat.

Aku : Oraitttt.. Patutlaa. tangan ni rase gatal-gatal je. Sediakan lebih2 tau (hahaha..aku ni memang siottt) hehe :D




taraaaaa.. masa jumpa je dah hulur duit . tahu2 je adik dia tgh ketandusan /kekeringan duit..
haha.





eee.. dah bunciiit, dah hitam.. ape laaa. ciann abang aku. huhu..





dia dah kahwin ok. anak pun ada sorang ;name ank dia la.Muhammad Rayyan Iskandar (rayyan ingat makcu tak? ) oohuiiii.masa nikah ni tak buncit pun . huhu.berbeza betoii aa.. haha

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



my lovely family. ~ wuwuu winduuuuuu r :(


ni masa tahun 2009. nak spm tu.

aku macam biasa. cute sikit je ah. hahaha

ayah aku yang bajet pakai baju kemeja tu aa.haha. panas la nak pakai baju melayu ,katanya..

mak aku. yang merah membara .hottttt gitu. mak niii. macam ustazah la plak. hehe.ustazah ke?

tengokk tuu, abang first aku yang pegang baby tuu.. anak dia dah dua. muhd kasyful hurayth n muhd rifqi ramadhani. n besides him, my lovely kakak ipar.. huhu

abang second yang kahwin ni laa. bini dia pun polis.. kakak ct syg.hehe

abang third? yang tuhaaaa, cap putih. umur skrg 21thn kot. haha

so, aku ada 3 abang. tapi,aku tak gangster.. malah.lembuuuttt lagi *hah.yana kau nak penampar ke hapa. haha


_______________________________

oppps..thanks nina and nady teman aku :D

bubyeee :P