Showing posts with label COURSE TERBAIK UNTUK DEGREE. Show all posts
Showing posts with label COURSE TERBAIK UNTUK DEGREE. Show all posts

Friday, February 08, 2013

DILEMA pelajar tahun akhir diploma : COURSE TERBAIK UNTUK DEGREE?




Assalamualaikum^^



sekarang sudah bulan 2, pendaftaran akan di tutup pada bulan 3.. persoalannya dah beli no pin BSN? ok.kalau yang nak kahwin tak payahla beli.. HAHAH.. macam aku diploma in uitm.. terus beli no pin untuk permohonan under uitm jugak.maksudnya, kalau Uitm terima, adala.  kalau tak da? no more chance, unless u buat rayuan (kalau ada). it cost RM10 tak salah aku..


for those are from Faculty of Business Management, memang ada banyak program to possess in Degree..
but, first... ask yourself la..MINAT KE TAK????

  • Marketing
  • Finance
  • International Business (IB)
  • Islamic Banking (ISBAC)
  • Human Resource (HR)
  • Operations Management (OPEM)

huaaa..aku pun pening tak tahu nak pursue in apa.. kalau based on ability..aku suka half theory and half calculation.macam OPEM. takda lah bosan sangat..in market perspective pulak, i've seen Malaysian now seems well for Islamic banking industry. so, the products have great potential in the future.. kot?


back to ambition? HAHAH.. it may change anytime due to several influence factors.. senang cerita..aku ni pendirian tak tetap..kalau orang cakap itu ini..aku pun ikut jelaa kalau beneficial la kan..mih mih mih


 



need your valued consultation.