Showing posts with label result. Show all posts
Showing posts with label result. Show all posts

Friday, February 14, 2014

Bulan Februari Bulan Cinta?





Assalamualaikum^^
Tajuk kemain propa tauuu.. keh keh keh... 

tak ada maknanya cinta-cinta.. bulan Februari ni bulan debaran.. sampai termimpi-mimpi aku dek kerana apalah rupa result aku untuk semester pertama in degree ni.. T_T

bila dah study main-main.. gap exam 2 hari pun sempat melayan korean drama  The Heirs.. maka..inilah hasilnya...aku rasa semester lepas, aku punya usaha + study 50% jeeeeeeee....wkaakakakak.. aku dah silap..sepatutnya degree kena work lebih lagi..tapi aku masih dalam mood honeymoon, bersenang-lenang sesuka hatiku...uhmmmmmm... yang paling penting tak ada repeat..itu dah cukup ALHAMDULILLAH SYUKUR~






aku rasa aku dah faham sangat diri aku ni.. 8 subjects tu berat sangat oi.. 1 subject pulak sampai 15 chapter perginya..itu baru satuuuu.. JADI, itu yang study kelaut..heheheheh
habis punah harapan nak merasa ANC.. haahhahahaha (berangan ngko ni apa tak malu ke???)

takpaa.. baru permulaan.. ini yang membakar semangat nak study gilagilagilaaagilaaa ni..ekekeke... aku akan pastikan aku grad dengan pointer 3.85 ke atas.. amboiiiiiiiiiiiiiii


 

:)     T A T A




Friday, November 09, 2012

semua orang dok kepochi mengenai : final exam results!


Assalamualaikum^^

yippiee.. hari ni off day. eh, ada ke aku gebang kt blog yang aku sekarang sambung part time kt tgv klcc..sebulan jerk.. bolehlah kan drpd duduk rumah macam orang hilang laki ..baik koje.tapi...penattttt melayan kerenah customer dgn macam2 perangai/hal  =..= urghhh

oh ye... today is a day! kecoh semua kat timeline facebook & twitter..aku scroll down dari atas sampai ke bawah semuanya update alhamdulillah,pointer naiklah & bla..bla.blaaa..kehkhek...termasuk jugak aku.. congrats for those yang cemerlang :') aku pun tak terkecuali nebesnye..cuma malam tadi aku buat aktiviti yang melaghakan dengan main game dengan harapan supaya aku tak ingat langsung nak cek result awai2..
hehewww...dan pagi tadi..aku cuma berharap its all pass and a miracle happened to me. (UNEXPECTED)



sejujurnya aku ni kuat study bila exam is just around the corner. macam HR dengan OB memang aku study 2-3 hari before exam..tu pun study macam orang gila laaa... 2 hari sebelum aku buat semua nota, sehari sebelum aku hafal semua chapter! yaaa...GILAAA...this is madness..

and korang mesti BOOO yana BOOOOOO kau tak payah nak tipu laaa! entahlah.. bila hafalnya lain, bila jawab memang KBKK ( Kemahiran Berfikir Kritis dan Kreatif ) HAHAHA..sumpah tak tipu! tapi, kalau teori McLelland, Maslow, HR process, step semua memang tipu la kalau aku KBKK jugak..ada certain laa..macam ECO..ahah.aku buat analisis sendiri :P
.
.
.

here, i'd like to thank all you for all your help! thanks a bunch to all my lecturers! they're awesome! 
without them, siapalah kita kan...siapalah sayaaa ni




Sir Abdol Samad (Rector of Uitm Dungun)

still remembered for our first time we met, he taught us for Malaysian Economic subject.. i was like??? 
OH MANNN... is he too formal? yess.. at first, the way sir mengajar macamlah kiteorg ni biznesman yang berkaliber.. what he said, aku tak pahang starang pun.wahhahahah.. tapi, lama2..sir become too funny with his joking and kelakar stories..suka sangat main teka-teki.. UHHH.. U'RE THE BESTTTTT SIR!





 
Miss Kikin

Miss ajar for investment financial subject..  yupp..subject paling suka.. dapat full marks mesti lagi berkorbar kenn.. suka calculating tapi the bad was me is ...i iz CARELESS..much careless...dalam kuiz hasil tambah pun boleh salah sedangkan formula semua dah hebak ni..hahahah...


nak tahu..uniknya kelas miss..setiap kali kelas mula kiteorg kena menyanyi lagu Uitm dgn wawasan ank bangsa. kena nyanyi kuat2 sampai semua orang perasan. ^^ pastu miss gelak2..hahah... boleh pulak tuuu, dalam carry tak ada Test 2 tapi kena ganti dengan tarian (BORIA) haaaa...curlasssss kau nyah! kau ade? hahah
thanks treat us satu kelas makan kat mokcik comey..
 saya doakan supaya miss cepat2 jumpa jodoh :)





Sir Irwan

ngehngehngehhhh..subject paling best...because of this is a NEW SUBJECT..
so, in class we just happily played games..hahaha! no book! no stress! 
tapi satu je..kau kene perah otak cari idea dan berfikir di luar kotak fikiran.. dah subject pun creative and critical thinking..salah satu project we did is..BizPro Masterchef...hambik kau...masak lah menggunakan brg yang disediakan...saja bagi tahu, group aku menang tempat ke-2.HAHA






Madam Hasmida (tudung pepel pakai spec)

bagaimanakah aku boleh terselit di dalam gambar ini..sedangkan semuanya ialah part 6..HAHAH..nampak tak aku ni cam whore..ntah dengan siapa2lah aku geduk...hehehe..

ok madam..thanks madam..saya pelik kenapa OB saya A? sedangkan saya tak buat pun report dinner (bahagian sayala) perghh....kantoi !!! hehe..lepastu dalam kelas adalah waktu yang super sleepy.. test 1 and 2 pun takat cukup lulus..atau... madam bagi markah kesian sebab kn dalam final saya jawap satu soalan sampai 2pages (KBKK) adakah itu membantu? hehe..maafkan saya madam..saya sgt jujur di sini.. hehehe...





Madam Kartini

dalam seminggu , jumpa madam sekali je.tu pun kena gabung kelas sampai students ada 70++ ramainya..so, nak tanya pun segan..buat2 pahamlah..sekarang menyesal tak sudah...HR dapat B..tak pe..ok laa tu..sebab aku study pun 2 hari before exam..serve ur right yana.. dalam kelas.. tak pay attention pun..
tapi fokus kat baju madam, muka madam,bag madam..huishhh..orang cantik katekan..
hehe...:)



yayyy..excited nak masuk semester 6..LAST SEM HOIIII.. senior katekan..hahah! tak sabar nak habis dip, lepastu sambung degree..pastu boleh kahwin..nak kahwin..akhkhakhakahk..
master? i'ALLAH lepas kahwin bru pikiaq..

perghhh..future planning ke berangan ni??? kau tu esok baru 20 tahun..study je bagi habis baru kawin.
(ok! reminder for myself :) HAHA

Sunday, May 06, 2012

the result

Assalamualaikum^^




hehehe.. lama betul aku menghilang..hehehe..aku pun ingat blog ni dah tak wujud. tapi..selepas meratapi blog ni..adoiii mak ai..kesian die.. dah macam dugong terdampar di tepi lautan.. aku pun kira baru jee dapat hidayah nak update..sebab kitew rinduww laah awak! hahaha.gilo !

dah nak dekat sebulan aku kerja as CRO balik! ehemmm.ehemmm.. cuti sem kali ni rasa nak kerja laaa kan..dah cuti 2 bulan lebih..nak duduk rumah pun tak best derrrr..nanti nak dating tak de duit tak heaven laaa der..hahahaha. oh ye,rase rase kalau pergi TGV CINEMAS KLCC tuh ade nampak seorang perempuan ber name tag YANA ..haaa, aku ler tuh KOTTTT (hahaha, bajettttt lebihhhh:)
kalau ghase nak popcorn free, tiket wayang free ke..haaa, kite buat buat tak kenal je laaa yee.hahaha (mcm hareemmmm laa yana niii) hehehehe

ohhhh yee.. dah seminggu lebih result exam keluar..overall, alhamdulillah..tak de laah 4 flat..xde lah terellll sngat..tapi cukup ku panjatkan rase kesyukuran alhamdulillah..ade laaa naik sikit..drpd sem lepas yang xlepas 3.5 sem ni lebih baik.. i  strongly believe that good effort = good result.paling penting..jage hubungan dengan ALLAH, IBU BAPA, LECTURERS, EVERY BODY..EVERYTHING.. :)




mmg serve your right laa public relations tu kan..siapa suruh lambat??? dah laaa.last day of the exam..lepas tuu..habis pukul 5.15 petang plak..memang tension..terus xstudy sebab tension tengok orang lain dah usung beg masing2.. aku pulak malam exam boleh layan korea, main game lagak macam orang dah merdeka..hahhaha..



 

apakah aku NR sem depan?
huuhhh..sigh ='=

the result will announce selepas pelajar daftar kolej..
lambat nauuu!
so, aku nak merempat mane nanti???
harap2 result rayuan kolej dipercepatkan..



ok laa bye..esok kite kije pagi..
kite manyakkk penat..tata


Saturday, November 05, 2011

the result

 assalamualaikum^^



hello korang! wahhh.. baru dapat mengadap lappy..beberapa hari ni agak busy sebab rumah aku dilanda bencana alam..mengakibatkan harta benda hampir musnah.. kejadian berlaku pada pagi rabu lepas..kedatangan 2 raksaksa ( sila rujuk gambar ) membolos semua masaku hanya untuk melayan karenah tak senonoh diorang.. 
kamus dewan ; raksaksa = anak buah


 

ngeh..ngehngehhh..dak bajet superman and dak comot tuuulaa raksaksanye..dak-dak kecoh ni tak habeh-habeh kaco makshu dia.. waktu petang cangggini baru dapat on9 sebab depa nga syiokk tidur :) my kakak ipar pulak alhamdulillah..dah selamat bersalin baby girl 2/11/2011 and pantang kat rumah aku ^^

EHEMMM.. punyalaa dok busy kat rumah..sampai lupe nak cek result :O nasib baik neyna call aku.HAHAHAHA..to budak2 dip uitm yang dpt good result & dekan tuu :) congrats .. aku puny agak down.bukan agak2 dah..memang down dari sem lepas :(


memang serve your right laa kan..usaha ciput, outcomes pun cenonet..
apa pun alhamdulillah all passes



 
hati nak.. tapi takut ambil risiko..

uhmm, korang ada pengalaman? share2 laaaa 
okaylaah semua ..selamat berkorban!