Showing posts with label result uitm. dekan.dean list. Show all posts
Showing posts with label result uitm. dekan.dean list. Show all posts

Sunday, May 12, 2013

exam result : season finale



Assalamualaikum^^


OH HAIII.. happy mother's day.. untuk semua para ibu , mak , mummy , mama , mother-to-be. especially to my mom, MARIAM BINTI MD NOOR :)
hari ibu ni sebenarnya hari-hari.. jagalah perasan mak kite. hihi.. teringin nak jadi ibu. tapi tak kawin lagi cemna??? (kau dah kenapa?) HAHAHA

oh ye.. hari khamis lepas result dah pun keluar. perghhh... nebessss dia tahap apedaa.takut sangat.yelah..last sem kan.di buatnya ada paper kena repeat tak main gila kau.ALHAMDULILLAH.. SYUKURRRRRR..
i'm proudly and officially graduated fr Uitm Dungun, big thanks to lectures, friends, classmates fr semester 1 till 6. i thought my result teruk as i mentioned previous entry, kan aku ada banyak failed test, quiz and tak sangka sem ni pointer paling tinggi walaupun study sambil main candy crush !!!






orang lain malam exam tidur and get rest. but not me, i woke up as earlier as i can which is  4 am in the morning dan study sebab banyak lagi chapter xcover. time jawab exam pening sebab ngantuk. tapi, alhamdulillah wala ilahaillah wallahuakbar!!! idea aku mencurah-curah. 3 jam non stop writing and calculating siap highlight lagi main point.. 3jam tu macam 30 minit je.sedar2 dah nak habis masa n ngam-ngam semua dapat jawab dengan yakinnya. syukran YA ALLAH.. mekaceh mak abah.doa mereka siang malam..lebiuu


again, i would like to thank all my lecturers.


tips? tak adalah apa sangat..sebab aku tahu, cara belajar aku memang last minit.dahla malas.main game tak malas. tak boleh dicontohi langsung. just satu jela..time study, study.time main.main.. study need to be focus.indeed!!! the most important thing is... JAGA SOLAT!!! buat baik dengan SEMUA!!! buat jahat jangan sekali =)


tapi..kalau aku study lagi harder mesti boleh dapat 4flat..hahahha..berangan lagi..tulah..orang malas, so so jelah result..so, kena rajin!!!

masalah?
time study pernah tak ada kawan yang perangai dia suka macam poyo laa..
"fuiyoooo...orang tu study laa"
"budak pandai dah study laa"
"gilelahhh.rajin study.result gempak ni"
"study rajin mesti dapat dekan ni"
"awalnya study oiii"
"muka budak library"

Have u facing dengan kawan camni.. bengang kan..

kalau ada..ignore je!!! xpun korang jawab la.." alaa, aku tak pandai.sebab tu kena study!"
biaq pi la depa nak kata apa pun..result kau. bukan dia.jangan fikir pasal orang lain..in this case, kau kena pentingkan diri.wahahaha


Friday, November 09, 2012

semua orang dok kepochi mengenai : final exam results!


Assalamualaikum^^

yippiee.. hari ni off day. eh, ada ke aku gebang kt blog yang aku sekarang sambung part time kt tgv klcc..sebulan jerk.. bolehlah kan drpd duduk rumah macam orang hilang laki ..baik koje.tapi...penattttt melayan kerenah customer dgn macam2 perangai/hal  =..= urghhh

oh ye... today is a day! kecoh semua kat timeline facebook & twitter..aku scroll down dari atas sampai ke bawah semuanya update alhamdulillah,pointer naiklah & bla..bla.blaaa..kehkhek...termasuk jugak aku.. congrats for those yang cemerlang :') aku pun tak terkecuali nebesnye..cuma malam tadi aku buat aktiviti yang melaghakan dengan main game dengan harapan supaya aku tak ingat langsung nak cek result awai2..
hehewww...dan pagi tadi..aku cuma berharap its all pass and a miracle happened to me. (UNEXPECTED)



sejujurnya aku ni kuat study bila exam is just around the corner. macam HR dengan OB memang aku study 2-3 hari before exam..tu pun study macam orang gila laaa... 2 hari sebelum aku buat semua nota, sehari sebelum aku hafal semua chapter! yaaa...GILAAA...this is madness..

and korang mesti BOOO yana BOOOOOO kau tak payah nak tipu laaa! entahlah.. bila hafalnya lain, bila jawab memang KBKK ( Kemahiran Berfikir Kritis dan Kreatif ) HAHAHA..sumpah tak tipu! tapi, kalau teori McLelland, Maslow, HR process, step semua memang tipu la kalau aku KBKK jugak..ada certain laa..macam ECO..ahah.aku buat analisis sendiri :P
.
.
.

here, i'd like to thank all you for all your help! thanks a bunch to all my lecturers! they're awesome! 
without them, siapalah kita kan...siapalah sayaaa ni




Sir Abdol Samad (Rector of Uitm Dungun)

still remembered for our first time we met, he taught us for Malaysian Economic subject.. i was like??? 
OH MANNN... is he too formal? yess.. at first, the way sir mengajar macamlah kiteorg ni biznesman yang berkaliber.. what he said, aku tak pahang starang pun.wahhahahah.. tapi, lama2..sir become too funny with his joking and kelakar stories..suka sangat main teka-teki.. UHHH.. U'RE THE BESTTTTT SIR!





 
Miss Kikin

Miss ajar for investment financial subject..  yupp..subject paling suka.. dapat full marks mesti lagi berkorbar kenn.. suka calculating tapi the bad was me is ...i iz CARELESS..much careless...dalam kuiz hasil tambah pun boleh salah sedangkan formula semua dah hebak ni..hahahah...


nak tahu..uniknya kelas miss..setiap kali kelas mula kiteorg kena menyanyi lagu Uitm dgn wawasan ank bangsa. kena nyanyi kuat2 sampai semua orang perasan. ^^ pastu miss gelak2..hahah... boleh pulak tuuu, dalam carry tak ada Test 2 tapi kena ganti dengan tarian (BORIA) haaaa...curlasssss kau nyah! kau ade? hahah
thanks treat us satu kelas makan kat mokcik comey..
 saya doakan supaya miss cepat2 jumpa jodoh :)





Sir Irwan

ngehngehngehhhh..subject paling best...because of this is a NEW SUBJECT..
so, in class we just happily played games..hahaha! no book! no stress! 
tapi satu je..kau kene perah otak cari idea dan berfikir di luar kotak fikiran.. dah subject pun creative and critical thinking..salah satu project we did is..BizPro Masterchef...hambik kau...masak lah menggunakan brg yang disediakan...saja bagi tahu, group aku menang tempat ke-2.HAHA






Madam Hasmida (tudung pepel pakai spec)

bagaimanakah aku boleh terselit di dalam gambar ini..sedangkan semuanya ialah part 6..HAHAH..nampak tak aku ni cam whore..ntah dengan siapa2lah aku geduk...hehehe..

ok madam..thanks madam..saya pelik kenapa OB saya A? sedangkan saya tak buat pun report dinner (bahagian sayala) perghh....kantoi !!! hehe..lepastu dalam kelas adalah waktu yang super sleepy.. test 1 and 2 pun takat cukup lulus..atau... madam bagi markah kesian sebab kn dalam final saya jawap satu soalan sampai 2pages (KBKK) adakah itu membantu? hehe..maafkan saya madam..saya sgt jujur di sini.. hehehe...





Madam Kartini

dalam seminggu , jumpa madam sekali je.tu pun kena gabung kelas sampai students ada 70++ ramainya..so, nak tanya pun segan..buat2 pahamlah..sekarang menyesal tak sudah...HR dapat B..tak pe..ok laa tu..sebab aku study pun 2 hari before exam..serve ur right yana.. dalam kelas.. tak pay attention pun..
tapi fokus kat baju madam, muka madam,bag madam..huishhh..orang cantik katekan..
hehe...:)



yayyy..excited nak masuk semester 6..LAST SEM HOIIII.. senior katekan..hahah! tak sabar nak habis dip, lepastu sambung degree..pastu boleh kahwin..nak kahwin..akhkhakhakahk..
master? i'ALLAH lepas kahwin bru pikiaq..

perghhh..future planning ke berangan ni??? kau tu esok baru 20 tahun..study je bagi habis baru kawin.
(ok! reminder for myself :) HAHA