Saturday, March 10, 2012

on a short hiatus - ke medan pertempuran!


Assalamualaikum ^^

ceh..ceh..macamlaa retis nak on hiatus bagai ni kan..
but, that is exactly! 
aku kena bertempur for my final exam!

sungguh! study week kat rumah macam hape je!
buku yang tengok tuan dia.
aku tengok lappy, makan tidur, hang out dengan si dia (3x je jumpa).. 
teruskan tak sedar diri dengan perkara lagha..
astagfirullahalazim~
entah mana mood nak study ni..
macam ni laa kalau dah pemalas! alasan tak de mood!
huhuhuhu


but i'm sure!
good effort...good result!
yang paling penting..IKHLAS! 





taknakbalikdungun!nakterjunlauttu!nakjadiIKAN!takyahambikexam..
boleeeh tak?



***
 

NEWS! NEWS! NEWS! NEWS! NEWS! NEWS!

OH YA! I'm glad to tell u that..
i'll be as an agent to sell all products under Catalyst..
SOON okay!
InsyaAllah..aku akan start on early April..sebab dah cuti sem kan..
daripada aku terbongkang kat rumah, baik make some profit kan?
hehehe!
so sebagai permulaan, aku akan buat PROMOSI..
hah? 10%? 20%? 50%???
TUNGGU YAAA ...


 



No comments: