Sunday, December 23, 2012

TERHARU (cerita minggu lepas)


ASSALAMUALAIKUM^^
AMBOI..CAPS LOCK NAMPAK! hahaha..



begini ceritanya.. 

pada rabu lepas, neyna was attended dinner MAKA -Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik..
just like before..malam tu dinner, di siang harinya baru aku terkedek-kedek nak ambik kupon.
sebenarnya memang tak nak pergi..kesian nak suruh housemate hantar,jemput pulak..
tapi..kesian nina tak da geng...well so do i..


yana         : hai..saya datang nak ambik kupon MAKA (gigih kau, hujan lebat lagi tauuu)
ahli PKA  : awak dah daftar?
yana         : haih..kena daftar ke?
ahli PKA  : ha ah..kita pun tak boleh nak bagi kupon sesuka hati.takut tak cukup seat
yana         : oh.ok.tak pe.tq


pangggggg..wat maluuu eden jo..hahahah..
rupanya aku tak reply msg PKA hari tu,,instead of awal2 aku dah delete.HAHAHAH!
tulah..kalau dah pelupa tu, pelupa sungguh! 




sungguh terharu rector tanya pasal aku.mueheheheh...



MERLIN?

tahu tak kenapa rector panggil aku MERLIN?


hari isnin - baju kurung - tudung hitam

then..sir figured out that my face look like a witch.
HAHAHA..sir manyak lakar lakar!!!!
melekatlah nama tu till now :)






eco mal class in memories..(curi from fb sir:)
yeahhh..SPOT ME!

hint : in blue.. sempat nak buat PEACE YAWWW






p/s : hey...DO I LOOK LIKE A WITCH???


1 comment:

Luqman Zakaria said...

haha...merlin..merlin pon merlin la yer..