Sunday, December 22, 2013

coming soon


Assalamualaikum^^




har.. tak mo taip banyak-banyak.. i'am freaking out my first paper will be on next Monday.
sekarang pula, selamat berada di rumah.. macam biasa.. perangai aku tiap kali study week, beg berat macam batu penuh dengan buku je..takut jugak, kejadian masa lampau akan berulang kembali..di mana.....
macam mana buku tu sampai, macam tu jela buku tu tersadai kat rumah. tak sentuh sikit pun..
wakakakakaka

tapi, inshaa Allah , kali ni aku akan perangi sifat malas!!! sifat syaitonnnnnnirrajin ni!!!
daoakan saya lebih rajin! doakan saya.......




#throwback after done presentation.. banyak sangat presentation tak ingat dah..ni last week kot.
carilah saya..lihatlah saya.. huahuahauahua.. aku suka okay sebab gambar ni aku nampak gemok.
hahahahha..lagi gembira balik rumah terus timbang badan tak salam mak abah dulu, timbang punye timbang yayyy. naik 3.5kg. hahahahah..aku suka.aku suka.aku suka!






2 comments:

Siti Hajar said...

Sama la. Final comingggg. Takut sangat. Tapi saya habis lambat~~~ 28 januari...

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Umi doakan agar dear berjaya mengharugi minggu exam nanti ..amin2