Friday, February 18, 2011

aku rasa aku dah JATUH HATI kat suami orang.. macam mana nak lenyapkan perasaan ini? tolonglah.....

Assalammualaikum

aku jatuh hati dengan orang lain..suami orang ???
sekarang aku baru paham..
bagaimana rasanya jadi orang ketiga dalam rumah tangga seseorang.
aku tak berniat mempunyai perasaan kat dia..
aku tak nak memusnahkan kebahagiaan dia.
lebih-lebih lagi dia..laki orang.
bakal menjadi seorang ayah lagi.
perasaan..perasaan..
aku pun tak tahu bagaimana nak hapuskan segala durjana perasaan ini..
aku tahu..kalau aku berterus terang dengan orang lain..
kalau aku teruskan perasaan aku ini..
pasti masyarakat akan pandang hina terhadapku.



dengan entry ikhlas aku ini..

aku harap semua orang boleh paham aku

..
..
..

secara jujurnya





aku mulai JATUH HATI
dengan dia

.
.
.
.
.
.



???





segalanya bermula di sini ...






semua perasaan ni timbul gara-gara aku join program ni


program yang dianjurkan oleh pihak UiTM Dungun, Terengganu
pada 16/2/2011 di Dewan Aspirasi




dengan itu...


aku rasa




korang dah tertipu. haha..

saja je nak buat gimik.. hehe.
ngko gila ape. tak kan la aku nak main perasaan kat laki orang.
kang marah doktor harlina yunos. maaf ye puan..

"Ya Allah.. mintak jauh laa " :)


JATUH HATI yang aku maksudkan adalah..

aku kagum dengan kebolehan, ketabahan, kesabaran, kecekalan seorang anak jati Malaysia yang menempuh segala cabaran dan halangan demi mengejar cita-cita yang beliau impikan..




datuk doktor sheikh muzaphar shukor


seriously, ....i am really proud of him.





the way he's speaks. whoaaaa..
memang semua orang histeria lah :D





luckily, aku dapat sit baris ke-4 dari pentas.
memang teruja. exXxXtra excited nih..






agak laa.. masa bulan lepas aku dah dengar
yang doktor memang nak datang uitm dungun ni..
tapi.. aku bukan lah teruja sangat..
rasa-rasa aku tak pergi pun tak kisah.
tapi lagi kan..yang lainnya..
kelas aku terpilih untuk join program ni.
FREE OF CHARGES je :P
Alhamdulillah .. rezeki-Nya.
aku bersyukur aku salah seorang insan terpilih :)
wuwuwuuu~ hati gembiraaa




























he is totaly superb!!! when he speaks..really confident.
mesra dgn semua orang. spoortingggggg gile.
senang nak cite ..beliau terlalu sempurna..
I LIKEEEEEE :D


alaaaaa..




he's leaving.

bye-bye

























wowww.. sho sweet lah.. semoga berbahagia hingga ke syurga & selamanya..


p/s : aku kurang gemar kalau orang cakap kan.
"semoga berbahagia hingga ke anak cucu "
anak cucu je ??? tak complete ahhh gituu
rasa macam sampai cucu/cicit je ke?
kan lagi better hingga akhirat.
tapi..yang lagi penting. doa seikhlas hati yer :)


kan..kan ?







cehh.. ni nak menyibok jugak..haha
no..just wanna telling the truth.
whatever it is....
aku jatuh hati n cinta with him jeaaa :)

1 comment: