Sunday, February 13, 2011

dah manja2, tak puas pulak..

Assalammualaikum


Pada suatu pagi yang hening...




7.40pagi

aku lengkap berbaju kurung coklat bercorak bunga berwarna biru
hanya mengenakan tudung bawal yang telah aku gosok pada minggu lepas
buku ctu dan bel aku jinjing erat
terasa ketakutan
sebelum aku sampai ke kelas emba
aku menunggu rakan-rakanku yang lain
dan aku sempat berfikir sejenak
tiba-tiba
aku merasa takut..
dan cemas
quiz ctu akan bermula sebentar sahaja lagi
buku ctu ada kusentuh
tapi..
kuhanya mampu selak-selak
dan kuamati tajuk pemikiran dan tamadun islam
dua helaian muka surat yang aku faham
yang lain yang panjang menjela aku biarkan
malas untuk membaca menguasai diriku
malas..malas berterusan


7.50 pagi

aku merasa pelik pula
menjadi pelik dan hairan..
rakan-rakanku tidak muncul
aku puas menunggu



tappppppppp..



aku mencapai hazel merahku
handphone yang aku beli pada 20.10.2010
aku pantas ke write new masage

aku pun tulis >>>

" Pali2:) "
(merupakan bahasa korea yang bermaksud cepat)

Sent to : them
UiTM Ayu, UiTM Nina, UiTM Syira, UiTM Nadya, UiTM Liya





Massage delivered.

a few seconds then,
i received 4 msg yang sama content & maksudnya.


YANAAAAAAAA KELAS BATAL!


*erkkkkkkk.

S A N G A T K E C E W A !!!


............................................................................................



okaylahh..
kelas pun batal..
terussss aku grap my lappy.
huhu :D
dapatlah aku manja2 dengan blog ni pulak kan.




uhmm..
dapat manja2 sekejap je..

kesian blog aku..
tak puas lagi..



okayyy


bye bye..ade kelas bel la :(

No comments: