Thursday, January 03, 2013

Petua Rambut Wangi as easy as 1,2,3


Assalamualaikum^^


Perempuan dan rambut.. kata orang rambut tu mahkota wanita.. tapi kalau dah berbau (eyek!)
tak sedap, tak sedap..

HAA.mana suami ko tak lari cari betina lain kenn..lepas tuuu! jangan salahkan perempuan lain or dah jadi madu kau.. itu pasal kau sendiri tak jaga.sendiri cari masalah..HAHAHA (aku cerita macam ada suami plak)

tapi ....aku cakap benda betul..
rambut tu pun boleh jadi punca ..sebab bila bersama, ada bau kurang enak di situ.

OK.STOP..aku dah tersasar jauh ni..hehehe :) (amboi! sengih pulak!)







TIPS MEWANGIKAN RAMBUT

cara-cara:

  • sila taburkan bedak di atas bantal sebelum tidur..

bedak yang sangat disyorkan di sini ialah
Johnsons's Body Care Soft and Smooth Skin Nourishing Powder
harga : (200g) RM 6 something kot (lupa)
terdapat di hypermarket.watson.guardian even kedai runcit depan rumah kau

bedak paling best di abad ini
-gambar besar untuk tatapan anda-


ni petua aku kaji sendiri..and technically proven & guarantee laa! sebab...

lepas mandi, aku suka lumur bedak ni kat badan..naturallynya badan akan wangi.
and why not aku letak kat bantal ..

hehe..bila bangun pagi je.fuhlamakk!
harum semerbak sampai rumah jiran sebelah..

see..see? senang kan.. orang modern sekarang mana rajin nak buat petua dulu2..ni cara paling mudah dan untuk orang pemalas tapi nak outcome best punye (like me, LOL)



p/s : this is a better way untuk badan wangi! naturally gituw.




3 comments:

Hawa Ahmady said...

bagus..! tips yang berguna... mesti wangi rambut kita pas ni.. hehe

jemput jenguk blog ye.. :)

Hawa Ahmady said...

bagus..! tips yang berguna... mesti wangi rambut kita pas ni.. hehe

jemput jenguk blog ye.. :)

http://hawaahmady92.blogspot.com/

Marliyana Mk said...

hiksss... berguna & senang..cubalahhh

haha