Wednesday, January 02, 2013

why blogging is still important?


Assalamualaikum^^


Hikhikhikk..hai..yana kembali untuk merepek lagi..haha.suke tak? suke tak?

okay..frankly speaking..bila aku go through entry aku yang lama-lama tu.walaweeh.SEDIH! PEDIH!
tak best langsung nak baca.. macam yang aku pikir la....

"hey.lantaklah blog aku kennnn" heheh



tapi..hudoh2 blog aku..bila hari2 aku tengok pageviews bukan main ko kan..



 
aku percaya yang stats ini langsung tiada unsur penipuan sama sekali :)
ni stats semalam..siapalaaa yang 400 orang tu kan..maceh!
terus lupakan niat aku nak delete blog tuu..haha

"Blogging is like eating chocolate. Feels great when I'm writing but a touch of guilt sets in minutes later"
that's me la..tu yang jadi..kejap update..kejap tinggalkan blog..
 
 but now..no more!
aku cuma berazam untuk tahun ni dah alang2 aku berblog ni..
baik aku share something knowledgeable so that, we can spread the info..


1 comment:

k.nana said...

janji kita puas hati dgn blog kita dah ok kan......hehehehe hepi berblogging.......