Friday, May 03, 2013

nasi goreng minang lazat dimakan




Assalamualaikum^^

yennaaa deyyy.. podahhhhh.. (HOIII..baru bg salam dah podah2..amende laaa minah ni) hehehe
sebulan lebih tak bukak blog.. aku memang manusia yang paling sedih dalam dunia ni.kalau la blog ni boleh bercakap mesti dia dah caci maki tuan dia.. HAHAHAHHA

tapi.. kalau boleh bercakap pun, mesti dia membisu sebab dia dah merajuk. kihkihkih..

OK.. biaq pi laaa. aku tulis pun ikut aku punye mood je..ni nasib cuti kije 2 hari.. tu ada rasa nak update. cer kalau busy.. memang niat nak delete blog tu dah lama tertanam nun d hati..hahha..sikit2 delete blog. lepastu tak delete2 jugak.. hahahaha




yippieeee.. dah berminggu-minggu meninggalkan dungun.ok bye dungun.. almost 3 tahun aku menetap kat dungun.now i'm freeeeeeeee

 hiihi.. perasan ni patut 2 minggu lepas.ni bukan throwback ke hapa..ni aku ingat balik kejadian di mana aku dah habis diploma pada 14 april hari tuh.. kahkahkahakha so, throwback jugak ke hapa ni???? hihi




let me introduce to you..
apa yang aku rindu kat dungun

NASI GORENG MINANG
bukan nasi goreng miang.harap maklong!

arghhhhhhhh.. ayamm dia sangatttt crunchy. once u put into mouth it is soooooo

speechless.. hehehhe

siyes.. sedappp. nasi banyak RM 4 sajaaa


sesiapa yang tinggal berhampiran dungun boleh mendapatkan nya (sila order untuk dapat.ngko ingat free?) hakhakahak...di jalan lapangan terbang (nama je cenggitu.bukan tempat plane landing tu tau!!!)
ok!   kedai which i used to called kedai mokcik comey



ok..i know penulisan aku memang terabur sikit..jap cite len..ni cite pasal makanan plak..
ni macam mana nak ambik muet bulan 7 nii? ok...cite pasal MUET plak..yana ni dah masuk air


hahhahha.. tata.nak sambung main candy crush