Friday, March 29, 2013

guess guess guess





-some where in Malaysia...


hahaha..aku punyalah tak ada kerja kan.. siapa yang bekerja hari ni mesti seronok kan.
hari ni jumaat..esok wekeend..bestnyeee cuti.aku next paper hari ahad. kena jalankan tanggungjawab.kena study.puihpuihpuih.. apa pun syukur alhamdulillah..Allah dah bawak aku sampai tahap ini..alhamdulillah

just knowing that application scholarship sime darby will be close on this sunday.aku pun terhegeh hegeh suruh ayah aku whatsapp gambar ic bagai..semua kena attach.leceh. kan sekarang semua online..senangler jugak tuh.sedar di untung yana ni..biasiswa JPA selalu pertengahan tahun..aku apply je.mana tahu dapat..satu sem RM 5000 woiiiii. lebih dari cukup tuu.hikhik..Allah maha pemurah.. moga ada rezeki buatku







No comments: