Thursday, December 02, 2010

the beginning



yayy..lompat tinggi2 .haha.belum apa2 dah nak lompat kan.takkk.. actually, nak impress yang skrg nii happpyyy lah sgt akhirnya dah ada blog sendiri.blog ni dah create lama tapi xtaw guna.haha.sempena semester break yang xda kerja ni aku pown terjah laa benda nii.lepas explore habis,ini la hasil yang xseberapa nya..hehe.seronok ade blog nii. lagi2 aku ni suka menaip.lahh konon2 dulu masa kecik berangan nak jadi eksekutif setiausaha. hah?ada ke?haha.tapi...betul.aku suka kalau dapat kerja dalam pejabat.relaxxx. ade air cond kan.haha. dah2! cukup tu..angan2 je lebih. so, lepas ni. blog ni akan jadi peneman hidup tatkala aku sunyi.tu ha..my beloved laptop.kalau die xde macam mana pulak aku nak write blog kan.kalau ada rasa xpuas hati,tersinggung,termakan hati,sakit hati ke.haa.dipersilakan comment yee.ececeehh..haha. to other readers harap happening and be the follower ohkayy?

p/s : senyuman itu sedekah :)
senyum lah selalu.hehehe

4 comments:

Marliyana Mk said...

love it.. :)

Marliyana Mk said...

haha..komen sendiri pown xpe..hepi je ohkayy haha

aYuchun_aktfW said...

aigooo~~~ tajok post da cm tajok album JYJ!!! keke :D

Marliyana Mk said...

haha.. yeke. btw. JYJ yg copy

well. xle ckp apa ohkayyy hahaha