Friday, December 03, 2010

sayang..syg makcu



taraaaa..saya ni dah selamat mendapat gelaran 'makcu' pada ogos 2008.haha.then, parents aku pown alhamdulillah dapat cucu yang pertama. nama di beri Muhammad Kasyful Hurayth.haduhhh..susah betul nak pronounce kan.nak kata lahir kat arab,dubai pown taklah.elok2 je lahir kat hospital ampang tuu tapi nama...masyaAllah. haha.budak ni mmg aku geramm sggt.die ada 2 dempol pipi yang tembam.kalo orang jumpe die jee mesti tarik.tu laa berkat pipi gebu kot. hahas.ni haa.nak cite.hypothesis di buat selepas mmbuat kajian mendapati semakin besar semakin la lasak!..aiyoyooo.pening! mak abah pown demam la kalo jaga die :P yusuf ni.
haa..ktorg panggil dia yusuf btw sebab masa kecik asip melalak je keje.gi bawak berubat, ustaz cakap nama die terlalu tinggi makna & xsesuai.. lalu..nama yusuf diberi.haha..

tolonggggg laa..makcu dah penat!
haduhhh.. budak ni dah laa ter gila ba** terpengaruh dengan ultraman. ultraman cosmos & seangkatan dengan nya.masalah yang igin saya utarakan di sini. dia tuu asip jadi ultraman.aku ni,makcu dia jadi apa.kena la jadi raksasa. adoiiii.. abeh aku menjadi insan lemah lagi xbermaya kene belasah ngn ultraman.aku je yang mati. adoiiiii..teramat lah hyper budak ni. bayangkan nak pakai pampers jee. nak kene pakai 3-4 orang. sebab nyee liat macam belut,kata neneknya.tapi...kalau xjumpa rinduuuuu sgt.macam skg ni.makcu rnduu ysuf n rifqi. mmmuaaahhhhh


kau, ultraman.. aku?raksaksa.. ohkayy.makcu layann jelaa

No comments: