Friday, July 01, 2011

hari ini dapat RM 1000.



Assalamualaikum^^




syukur..alhamdulillah~ setelah berbulan-bulan lamanya menunggu beserta dengan berkat doa dan kesabaran.. akhirnya..dapat jugak..hehehe.. EH! apa ni? duit durian runtuh ka? laah bila pulak musim durian? BUKANNN..  EH! duit turun dari langit ka? PUNN BUKANNN.. abehh.. celah mana pulak aku dapat free-free je ni?


apa pun.. bukan NUFFNANG yang bagi.. sebab aku still tak tahu dengan natang tuh.. apa lagi Buffered Earnings ,hantar ticket bagai..memang aku tak reti ! ate..koma ajar laa.. teman dok reti lew.. hehe.. yang lagi sedih akaun Nuffnang aku tak pernah naik.. 0.00 je..stats naik je memanjang. tapi, takpe lah.. niat berblog pun suka jea bagi terisi masa lapang..eceh!



TERIMA KASIH PBTM !

Persatuan Bekas Tentera Malaysia.. terima kasih banyak-banyak kerana telah menyumbangkan sebahagian wang kepada akaun Bank Islam aku di mana jumlah akaunnya sering sahaja susut. hee :) dan..yang paling aku berterima kasih kepada my beloved abbah.mekacehhh bah.. abbah aku seorang bekas sarjan tentera..so, PBTM memang akan bagi sejumlah wang kepasa anak bekas tentera yang melanjutkan pelajaran..

.
.
.
.


HABUAN KEPADA PELAJAR BARU IPT..


Okay.. korang tuu yang baru masuk IPT.. rajin-rajinkan lah diri cari permohonan kat internet ke hapa ka.. IPTS? i'm not sure.. macam last year..aku ada apply for Hadiah IPT by Selangor.. memang dapat.. Diploma je dah RM1000. kalau degree berapa ya agaknya? tapi ada syarat-syaratnya lah..like Hadiah IPT Selangor tu..mestilah samaada IBU /AYAH /PERMOHON lahir di Selangor.nasib ayah aku lahir kat Selangor..aleh-aleh duit masuk kat aku jugak.. hehe..

tahun ni pulak.. PBTM pula sedekah kat aku.. syukur..alhamdulillah.. sujud syukur :)
apa pun..tak boleh nak happy sangatlahkan.. sekarang ni belanja tinggi de. sebulan mahu tak RM300++. aishh.. ada duit susah.. tak ada pun duit susah..okaylah bye..



p/s : teringinlah dengan sekeping ni..



hee :D thanks for reading..
mood : tidur nyenyak ler malam ni

6 comments:

Chareal83 said...

Syukur Alhamdulillah..... Jimat-jimatlah ye... Belajar rajin-rajin... :)

Our Productions said...

bgos2.. rezeki tue... hihi..
follow sy ea...
and like our page at facebook...

HaNa Hani said...

pergh...syukur2
rezeki kan
^_^

AdaNaz87 said...

bestnye! shopping, shopping! ;p eh silap, simpan untuk study nanti. ((;

Marliyana Mk said...

thanksssss all..

yaa cha ril.. mmg bjimat ler ni.. hehe tq :D



our production : thanks.. yahh.. followed already



hana hani.. waaaaaaa.. rezeki tu ade kt mana2, alhamdulillah



adanaz87 : hehe.. shopping pun besttttttt gak.. haha..mmg nga pkai tuk study la ni..

F. A said...

salam
yana. ni nak habaq mai psl nuff

nuff ni
1- kna rajin update blog, so that pengiklan akan pilih blog kita utk jd pengantara

2- kna selalu rajin bertnya pd nuff, x kisah apa soalan pun...as long as it's abt blog n nuff

3- kna maintainkan traffic blog kita.... :D

hope dpt mbantu