Friday, July 08, 2011

SAKIT KRITIKAL !


Assalamualaikum^^




kehidupan aku agak dah berubah sekarang.aku LEMAH! tak kuat macam dulu lagi.. aku tak berdaya nak update blog macam dulu yang kebiasaanya aku mencurah entry sebanyak sekali sehari. OHH! aku dah cuba! tapi..


tak boleh! rasa seperti kesemua lecturer aku pasti akan menyimbah! menghumban assignment dan kerja di mana bebannya yang sama seperti memerlukan peruntukan masa selama sebulan! (susunan ayat aku tak indah langsung) HAHA. okaylaa..


sekarang agak sibuk sebab cuti mid term bakal menjelang minggu hadapan.. sudah PASTIIII ! quiz, test sana-sini.. hari cutiku pula dipenuhi dengan kegiatan yang rumit! perlu menghadiri Modul selama 2 hari, menyertai aktiviti kolej perhentian.. senang cerita, asal pagi sampai petang menghadap modul, lepas tu kena gotong-royong..ada pula lagi BBQ.dahla kelas pack.lepas tu, lepas tu.. bila masanya aku nak buat assignment? prepare for the test? 



CTU241 - assignment Konsep Pengagihan + presentation
BEL311 - paraphrase + making outline + reading comprehension + speking pre test
ECO211 - tutorial (5pages)
QMT 181 - PYQ (oct + apr 2010) + test
ARABIAN - test + choral speaking
Kembara (koku) - kertas kerja tasik kenyir + presentation + pendakian air terjun
MGT 269 - nasib baik tak ade !!!


need to finish within one week ! 



ADUUHHH..

sakit kepala! 



ADUHHH..

SERABUTTTT !

.
.
.
.
.

Adehh..adehh

Sakit hati pun ada niiii !

*** Adoiii.. nak CAP IBU & ANAK

  • Dahh..dah.. kang dengan korang-korang serabut..OHkay. setakat ini sahaja yang termampu. SEKIAN TERIMA KASIH :D


HAMBA redha..

6 comments:

HaNa Hani said...

uish..packnye kne wat mcm2
sabo jerlaaa
=)

Nur Amirah said...

nice pic..

Marliyana Mk said...

haha..kan? u jd my lec laaa..

mesti bestttt..

heaven jee la. HAHA

Marliyana Mk said...

thanks mira :D

Chareal83 said...

:) nama pun student u... biasa la... Good Luck...

chenthagila said...

jangan tensi tensi. gud luck k! :D