Saturday, November 10, 2012

10.11.12 (My 20th Birthday :)


Assalamualaikum ^^ 



Kisah pagi ini :


Bangun pagi : 


Mak : anak mak dah dup puloh tahun...besar dahhh :)

Aku : hehehehehe (sengih:)

Mak : Buleh kawen dah anak mak ni.

Aku : #$%^&$ ? HUH?? cehhh, padahal dalam hati..weeee..sukenyeee..nak tawen hari ni gak!

Mak : Bila kau nak kawen dengan Zam? asyik berkepit je manjanggg..

Aku : cepat2 lagi bagus mak..Hari ni pun buleh (perghhh, nyegih lagiiii heheheheheheeeee:)

Mak : har..cepat2 lah suh Zam datang minang kau..


HAHAH...sila jangan percaya akan dialog yang aku reka hanya untuk kepuasan dalam berangan sehari-hari aku..heheh..kan bestttt kalau camtuu..tapi, realitinyaa idokkk!!!!

mak aku tak de makneeenye laa nak bagi anak dara dia ni kawin awal..suh p blajaq kasi habis baru kau pikiaq pasal laki & family...huahuahaua..

TAMAT - berangan tak sudah -


 ***

Syukur Alhamdulillah Ya Allah...aku masih lagi dipanjangkan umur.. insyaAllah..akan perbaiki sikap yang buruk/ negatif dan segala waktu dengannya .....to be the best muslimah and khalifah..


derrr! berkerut muka! (sila rujuk gambar) 

yana kini sudah memasuki alam 20 an dan dipercayai kini mahu lebih berhati2 dengan penggunaan kosmetik agar muka tampak berseri lagi awet muda .sekian.harap mak lang!



ok! better enough huh! 



1 comment:

saye kerink said...

Hahahaha.. bila ahh korang? I'm looking forward to it! heheh

Anyway itu berdasarkan apa yang aku baca lah. Pastu budak Usuluddin pun kata ya.

Pastu kan yana, aku baca, dia cakap, kalau solat time mengantuk pun tak boleh. Sebab nanti takut kita tak sedar apa yang kita cakap. Takut nanti kita mengkeji diri sendiri..

Jadi dia kata, kita kena tidur dulu ATAU pergi mandi. Pagi-pagi kan air sejuk, jadi nanti kita kan terbeliak mata, segar. ;]