Friday, November 09, 2012

semua orang dok kepochi mengenai : final exam results!


Assalamualaikum^^

yippiee.. hari ni off day. eh, ada ke aku gebang kt blog yang aku sekarang sambung part time kt tgv klcc..sebulan jerk.. bolehlah kan drpd duduk rumah macam orang hilang laki ..baik koje.tapi...penattttt melayan kerenah customer dgn macam2 perangai/hal  =..= urghhh

oh ye... today is a day! kecoh semua kat timeline facebook & twitter..aku scroll down dari atas sampai ke bawah semuanya update alhamdulillah,pointer naiklah & bla..bla.blaaa..kehkhek...termasuk jugak aku.. congrats for those yang cemerlang :') aku pun tak terkecuali nebesnye..cuma malam tadi aku buat aktiviti yang melaghakan dengan main game dengan harapan supaya aku tak ingat langsung nak cek result awai2..
hehewww...dan pagi tadi..aku cuma berharap its all pass and a miracle happened to me. (UNEXPECTED)



sejujurnya aku ni kuat study bila exam is just around the corner. macam HR dengan OB memang aku study 2-3 hari before exam..tu pun study macam orang gila laaa... 2 hari sebelum aku buat semua nota, sehari sebelum aku hafal semua chapter! yaaa...GILAAA...this is madness..

and korang mesti BOOO yana BOOOOOO kau tak payah nak tipu laaa! entahlah.. bila hafalnya lain, bila jawab memang KBKK ( Kemahiran Berfikir Kritis dan Kreatif ) HAHAHA..sumpah tak tipu! tapi, kalau teori McLelland, Maslow, HR process, step semua memang tipu la kalau aku KBKK jugak..ada certain laa..macam ECO..ahah.aku buat analisis sendiri :P
.
.
.

here, i'd like to thank all you for all your help! thanks a bunch to all my lecturers! they're awesome! 
without them, siapalah kita kan...siapalah sayaaa ni




Sir Abdol Samad (Rector of Uitm Dungun)

still remembered for our first time we met, he taught us for Malaysian Economic subject.. i was like??? 
OH MANNN... is he too formal? yess.. at first, the way sir mengajar macamlah kiteorg ni biznesman yang berkaliber.. what he said, aku tak pahang starang pun.wahhahahah.. tapi, lama2..sir become too funny with his joking and kelakar stories..suka sangat main teka-teki.. UHHH.. U'RE THE BESTTTTT SIR!





 
Miss Kikin

Miss ajar for investment financial subject..  yupp..subject paling suka.. dapat full marks mesti lagi berkorbar kenn.. suka calculating tapi the bad was me is ...i iz CARELESS..much careless...dalam kuiz hasil tambah pun boleh salah sedangkan formula semua dah hebak ni..hahahah...


nak tahu..uniknya kelas miss..setiap kali kelas mula kiteorg kena menyanyi lagu Uitm dgn wawasan ank bangsa. kena nyanyi kuat2 sampai semua orang perasan. ^^ pastu miss gelak2..hahah... boleh pulak tuuu, dalam carry tak ada Test 2 tapi kena ganti dengan tarian (BORIA) haaaa...curlasssss kau nyah! kau ade? hahah
thanks treat us satu kelas makan kat mokcik comey..
 saya doakan supaya miss cepat2 jumpa jodoh :)





Sir Irwan

ngehngehngehhhh..subject paling best...because of this is a NEW SUBJECT..
so, in class we just happily played games..hahaha! no book! no stress! 
tapi satu je..kau kene perah otak cari idea dan berfikir di luar kotak fikiran.. dah subject pun creative and critical thinking..salah satu project we did is..BizPro Masterchef...hambik kau...masak lah menggunakan brg yang disediakan...saja bagi tahu, group aku menang tempat ke-2.HAHA






Madam Hasmida (tudung pepel pakai spec)

bagaimanakah aku boleh terselit di dalam gambar ini..sedangkan semuanya ialah part 6..HAHAH..nampak tak aku ni cam whore..ntah dengan siapa2lah aku geduk...hehehe..

ok madam..thanks madam..saya pelik kenapa OB saya A? sedangkan saya tak buat pun report dinner (bahagian sayala) perghh....kantoi !!! hehe..lepastu dalam kelas adalah waktu yang super sleepy.. test 1 and 2 pun takat cukup lulus..atau... madam bagi markah kesian sebab kn dalam final saya jawap satu soalan sampai 2pages (KBKK) adakah itu membantu? hehe..maafkan saya madam..saya sgt jujur di sini.. hehehe...





Madam Kartini

dalam seminggu , jumpa madam sekali je.tu pun kena gabung kelas sampai students ada 70++ ramainya..so, nak tanya pun segan..buat2 pahamlah..sekarang menyesal tak sudah...HR dapat B..tak pe..ok laa tu..sebab aku study pun 2 hari before exam..serve ur right yana.. dalam kelas.. tak pay attention pun..
tapi fokus kat baju madam, muka madam,bag madam..huishhh..orang cantik katekan..
hehe...:)



yayyy..excited nak masuk semester 6..LAST SEM HOIIII.. senior katekan..hahah! tak sabar nak habis dip, lepastu sambung degree..pastu boleh kahwin..nak kahwin..akhkhakhakahk..
master? i'ALLAH lepas kahwin bru pikiaq..

perghhh..future planning ke berangan ni??? kau tu esok baru 20 tahun..study je bagi habis baru kawin.
(ok! reminder for myself :) HAHA

3 comments:

kura said...

hahaha.. KBKK jeeeee :P

S.N.R said...

Wah, congartulations ! hebat betul OB & INVEST boleh skor habis. Kakngah akan menjawab pada semster akhir ni final exam nnti. Doakan kakngah ye sayang =)

saye kerink said...

HEBATLAH YANAAAAA!!!
I am proud of you! hehe
Weh yana! Next sem boleh share tuah kau dengan aku.. hehehehe ;]