Friday, November 16, 2012

dream come true :)


assalamualaikum^^

tak selalu yang kita impikan menjadi kenyataan.. bukan mudah..
macam aku..kalau aku nak something, i have to work for it.. apa? kau ingat jadi anak bongsu ni manjaaa? puih, tak da maknanyaaa.

lainlah apak kau kaya weh..apa kau nak semua dah tersedia..tapi, dalam pada serba kekurangan itu aku bersyukur akan apa yang Allah turunkan rezeki pada aku.


(pehhh, dah macam sesi luah perasaan.ahaha

tapi memang luah perasaan pun..



abah aku tak pernah katakan tidak..walau aku tak pernah mintak2..tapi dia tahu keinginan aku..he's my loyal supporters! awww...

thanks abah..me love u :)





just posted using samsung galaxy note 1..

3 comments:

S.N.R said...

Bestnyaaa dpt samsung galaxyyyy tuu. fewittt !!!

ahmadhiSyam said...

kes dpt henfon baru la ni..anak bongsu, untung la...hehe

saye kerink said...

Alhamdulillah. Rezeki tuu! Hikmah sukadukapayah hidup kau, hikmah dia, dapat dekan, dapat smartphone, insyaAllah dapat hidup yang sejahtera ;]