Wednesday, June 01, 2011

siapa sahaja akan terliur.. FUHHH !


Assalamualaikum^^


lama dah tak tengok  :D
*acik menghadap movie korea je.mana taknya.HAHA

HAIIIII semua.. aiihhh, meleleh air liur nampak? korang tengok apa ea? macam besttt je.PERGHH. janganlah tengok sensorang..mehh, bagi aku tengok jugak! HAHAHA.. suka.suka.. JOM LAYANNN lagi. hehehehe


  • CONFIRM dahh.. korang tengok mesti cair punye..


agaklaa.. aku pun. baru je tengok dah meleleh air liur.. PERGGHH.. COMEL. CUTE. PIUT MIUT weehhh.. mana tak geram! rasa nakk... Arghhh..      *sabar.sabar!





=
=
=
=
=
=
=
=


=
=
=
=
=
=
=
=
=
(gambar di atas hiasan semata-mata)
=
=
=



OMEYYYY nyee.. kan? i told you.. gerammmm!






HUKKK ALOHHH... kalau dapat ni.. adoiiyaii.. rasa sayanggg sangat nak makan kan? HAHA. rasa nak belai-belai je. (ewah!) CUPCAKES memang comel.. daya tarikannya yang unggul boleh menggamit sesiapa sahaja.. hah? IYEEE! aku yang boleh jadi mak budak pun suka.. budak-budak lagilahh suka..
TAPIII..

aku tak berapa suka sangat.. sebab dia so sweet..ye! manis! aku kurang gemar hok manis-manis. kadang-kadang je aku tibai.. yang kepala aku naik hairan! kalau coklat tuh.. EWAAAHHH.. boleh je nak makan! kau bagi je coklat hapa..everything dan setiap masa aku boleh ngap.YAHHH.. itulah dia kehebatan coklat. SEDAPPPPPP SGTTTlahh youuu  :D



  • KAU pehal yana tetibe je dok sebut pasai CUPCAKES ni.. mengidam???
ohhh tidak!!! aku taklah mengidam tahap zon kritikal.. aku cuma.. teringin..sangat.. nak...


buat cupcakes sendiri. HAHAHA.. konon..air tangan sendiri kan..lepas tu.lepas tu.. nak buat untuk family..bagi cik tayunk..family dia ke..bagi kat korang ke..ewahhh.. kan? seronok! bila orang makan dari air tangan kita. AUWWW.. terasa happy :) 

~insyaALLAH..aku boleh je buatkan..bagi korang rasa pun boleh. manalah tahu sedap..tapi..selalu aku buat mesti sedaplah.*eceh! -TERRRkembang hidong mak ni. HAHAH..



ok tata~ MEKACEHHH sudi bace :)



***YAYYYY, tepuk tangan! this is my entry yang ke-100 (HAHA..kesiannye kat aku..
orang lain beribu dah

haha....jom lerrr kita gelak berjemaah)

4 comments:

: husna : said...

uih..comelnya...nak se. :P

Marliyana Mk said...

hah? nak se je ke? amek semua pun boleh. HAHAH :D

Mek Onie said...

sayang,g tgk entri i balik yg bawah sekali cane nak anta tiket tu ^__^

Dekna said...

wa..tomeynya cupcake tu..