Tuesday, May 31, 2011

Kalau Saya dapat RM300


Assalamualaikum^^


HOHOOO..tuan punya blog INTBM sangat bermurah hati..maka, beliau telah menganjurkan satu contest dengan habuan yang sangat lumayan..BOHH.. RM600 siapa nak bagi? bila aku pikiaq balik..ouchh..baik betul..kalau aku ada duit banyak rupe gitu sampai boleh nak bagi-bagi kat orang. hehe:) bestnyaaa..WOWW.. apa lagi..pergi berjoli ah wei..dapek shopping sana sini..mahu tak senang hati :D


TAPI.. inilah dia.. sifat semula jadi dan lumrah wanita. asal ada duit je nak baju baru...EHHH! lawanya dia pakai maxi..nak beli maxi dress jugak ah.. tengok orang pakai palazzo.ewahh. dengan rakusnya pi carik kat celah-celah shopping mall .dah tuu.asal tengok yang lawooo je.mesti nak kan..pengaruh betol..ERKK?(amboiii~ mengata! kekadang aku pun cam gitu..hik hik hik *malu)

syukur alhamdulillah..bak kata Puan Penganjur.. "rezeki dari Allah swt perlulah dikongsi bersama dan diagihkan kepada yang lain2 supaya lebih banyak yang masuk kat kita nanti.. insyaallah.." kan? lagi kita mengurangkan beban orang lain..ALLAH azza wal jalla memberikan lagi keberkatan rezeki. InsyaAllah~

click banner to join

bukan susah pun nak JOIN.. terma & syarat contest terdapat DI SINI. 

MARIII join.. sekali gus dapat memeriahkan suasana (ecehh)


  • Kalau Saya dapat RM300 ???
kalau ada rezeki..dapek lah RM300 tuhh.. huk hukk.. aku nak ganti duit ayah aku. UWAAA.. kan masa cuti semester mana ada duit wehh..nak pinjam ahlong tak mampu..pinjam banker pun tak dok..yang jadi mangsa ialah mak abbah ku..hehe.aku ni tahu mintak duit je koje.. *ISHHH.. jangan jadi seperti saya! lagi.lagi.. aku nak menggunakan dengan sebaik-baiknya..(ecehh..eceh) yelaaa.. duit buku.yuran .apa segala bagai semua mahu bayar.. biasalah sekarang duit. HURMMM...


tags..

sekian sahaja dari saya..
ALLAH Maha Pemurah.. InsyaAllah. rezeki ada di mana-mana.aamiin~


*mekacehh sudi bace :)


10 comments:

Ihsan Arifin said...

menarik :)

Marliyana Mk said...

jom ler joinnnn.. hehe.. kalo dapap meh ler kongsi2. AHAHAA

Anonymous said...

gee x penah join mane2 contest. x reti nak keep in touch.. :)

NUR AIN AZMAN said...

wahh, mcm best

btw, sker tgk muke u

nice !

DONE follow u :)

ARJUNA.Inc said...

kalo join..dpat duit..jom kta kua p tgok wyang nk..hahahha...cte bnyak skang nih..hihihihihi

Marliyana Mk said...

gee.. alahaiiii.. join jer.. mana tahu rezeki kan.hehe..

yana pun main masuk jer. tapi.. tak pernah menang lagi .HAHAHAHAHHAHA *sedih niiii

Marliyana Mk said...

nur ain azman : WAHHHH. thank u *TERRR kembang hidong. HAHAH.

thanks again follow :D

Marliyana Mk said...

arjuna? erkk? MOHHH ler kita buat amal jariah// bersedekah. hahahahha

Cik Puan said...

thanks & gud luck dear :D

Marliyana Mk said...

yayyyyy.. thanks dear safraa :)