Wednesday, November 16, 2011

burung terbang saye..

Assalamualaikum^^


OPPPSS! celah mana aku ada burung? terbang bagai lagi? HAHAHA..







  
oh ye..disebabkan ada permintaan dari fans aku ni kan..





maka..wujudlah burung terbang saye!




ianya sungguh memilukan hati kerna diusia sembilan belas tahun barulah aku ada akaun twitter sedangkan budak 6 tahun sekarang bukan sahaja dah ada akaun sendiri..malah beriban follower lagi..

hahahaha..silakan gelak tutup mulut!



alaaa korang ni jangan laa sombong sangat yeh..mehlaaa tweet tweet dengan aku..
ciannnn..burung aku takde kawan lagi (

sob sob 




10 comments:

hfar said...

zam ada tak twitter? sekarang dia jarang on9 lah.. nak contact pun susah.. kim salam rindu kat dia nanti ya.. :P

Cheritera Kami said...

jom tweet2 ngan akk..

Tie HT said...

akk ada tp tk penah guna..hik3

kura said...

untung lah dah ada tweeter..

gua noob.. ada fb pun selalu deactive. haa.

ainul.zmrs said...

hehe dah folo.btw sis,tlg vote sy ye:) tq

http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/11/dear-pembacaboleh-tolong-saya-tak.html

dalila said...

ada. tpi kadang2 ja guna utk chup2...hhee

syahirooAhmad said...

dah ade burung biru.. :)

saya dah sigup tapi tak pernah guna.. macam tak best je... layout sempoi sgt...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

akak pun ada tapi tak aktif..
tak reti sangat nak guna.. ;)

eita said...

akak sampai sekarang pun takde..
sebenarnya tak reti nak buat..kih3

RinsyaRyc said...

<----ade kedai burung gak >_<


@rinsyaryc