Sunday, November 13, 2011

thank you NUFFNANG & TGV CINEMAS!

Assalamualaikum^^



wehee :) buat kali pertamanya dalam riwayat hidupkuh dapatlah habuan setelah setahun mendaftar menjadi ahli nuffnang..walaupun earning aku tak pernah naik..(sebab sampai sekarang aku buta huruf dengan nuffang ni): boo me! :P ehem..ada sesiapa yang budiman nak tolong explain kat aku ?




yeahh..dapat tiket wayang for free :)
nak ke? silalah ambil satu
hihihihi




thank you NUFFNANG and TGV CINEMAS :)







birthday korang bila pulak? 
rajin-rajin kanlah cek e-mail tu kan..kot kot terlepas pandang ke



HAHAHA.. alkisah nak pergi ambik complimentery passes tuu pun merajuk 2 jam dengan cik tayunk! sebab dua dua bertekak cari jalan..bila salah masuk jalan..mulalah..kejap salah aku..pastu salah dia pulak..end up..merajuk!!!

kata je anak jati kolompo! tapi poning kepale gak ah cari alamat office nuffnang ni..pakai gps pun sesat sampai highway mahameru..ishhhhhhhh..uwuwuw~ kalau nak senang cari,..office nuffnang ni berdekatan dengan yellow cab pizza jalan raja abdullah.








hikhikhik..rasa dihargai pulak..sebab dulukan aku pernah buat part time di TGV KLCC..6 bulan lebih jugak kot..masa habih spm dolu-dolu ..rasa rindu nak kerja kat situ balik! kat ENTRI NI aku gebang habis laa pasal kerja jadi CRO aku tu.hahahha

15 comments:

Hanim Irsyad said...

wahh.. best laa dye :))

♥ p a a n i ♥ said...

hehe..syok kamu..

budak penjara said...

best la

memey janie said...

syoknya..mintak 1 tiket ..hahhaXD

memey janie said...

syoknya..mintak 1 tiket ..hahhaXD

Asy Faro said...

salam kenal. -Asy Faro.
setiap kali menulis entry d blog, aku target nak menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. Jadi nak ajak kau usha blog aku untuk mengetahui kritikan dan pendapat terhadap penulisan aku. be my follower is an extra bonus for me (if n only if u find my blog interesting) =D

Admin said...

nice blog, follow blk jomwayangku.blogspot.com

eita said...

waaa...best nya..
sama lah dengan akak...akak pun buta huruf jugak nuffnang ni....

Tie HT said...

tk perasan lak nuuf penah bg ke tak b'day gift..haha :)

AMRI OTHMAN said...

wah...senang2 je...
nak jugak :D

syahirooAhmad said...

dulu hang keje kat tgv mana? kalau aku tahu dah lame gua usha lu geng.. hahahha..

Hepi besday fren,.. makin tua dah cik Mk ni.. Moga Panjang Umur dan di Murahkan rezeki .. Amin..

emy|farid said...

meh ajak sy g nengok wyg tu, hehe

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

tiket wayang free?

best tu :)

btw, salam kenal ya dear :)

izzatiRosli said...

bestnye dpt tiket free

syahirooAhmad said...

Ops lupa.. kalau ade tiket lebih.. nak follow.. hahaha.