Monday, March 25, 2013

help me

Assalamualaikum^^



i terribly got some problem now. vely vely big problem as a final year student.
just knowing my carry marks are too bad.

anddddd... my first paper, entrepreneurship will be on this
wednesday.*hentak kepala atas meja* only 2 days left before to sit exam. you know how was my preparation?
ohhh.. just finished 2 chapters. remaining the other 9 (-%*#*#-@¿\~«$₩※‰~»^ke laut!!!!
huh.tak tahulah kenapa masalah besarnya sekarang aku sangat malas belajar.
bukak buku je ngantuk.baring and kroh krohhhh tidur..
macam mana nak hilangkan rasa malas ni??????
r
average for all subjects carry marks aku in a 20++ jer. test internatioanal biz failed.opem failed. tapi.failed pun still aku tak de rase nak motivate diri.malas sangat.
teruk betul perangai..


tu belum masuk subjek transportation yang ak
u langsung tak paham.
buku pun bersih je.. time lecturer ajar pung pang kat depan aku dok bukak wifi.
and ive got the feelings. my final result for this sem would be... bad.




kalau dulu aku memang study lambat..tapi skrg..dahla lambat.
x concentrate pulak tu.. ada 2 assignment yang aku still xhantar lagi.
gila tak gila..due date hari ni.apa aku buat? buat assignment kt blog.
takpelah.blog memamng tempat aku menjaja cerita

aku pun tak paham dengan diri sendiri...






2 comments:

saye kerink said...

Yana samaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Gila tak takut wehhh! Selama 5 semester aku selalu study waktu gap2 yang ada. Kali ni, hamekkk kau, tak cukup gap. Dah la suntuk masa, lagi landing2 dekat rumah dekat 5hari, tak belek buku. Sekarang baru nak cuak gila babessss sebab exam tinggal kira jari. Ghaaaaaaaaaa


ALL THE BEST YANAAAAAAAAAAA!!

haney said...

goodluck 5 ur final exam. kalau xde feel nk study, pikir ayat ni.

train hard, fight easily
train easy, fight hardly.

moral of the story, study rerajin kalau x nk "fight hardly" masa final :)