Monday, August 19, 2013

Baju oren dalam kenangan!



Assalamualaikum^^


DULU akulah yang paling bangkang sekali kalau nak kena beli baju korporat ni. Apa kejadah!!!! dah last semester la baru terhegeh-hegeh nak design baju, suruh orang beli dan pakai. Alasanku sekadar di mulut... last-last beli jugak ..............
terbang 60 ringgit Malaysiakuh muehehehehe (makan seminggu pun lopeh ni)


Q&A session
nervous orang pertama tanya soalan.terusssss soalan bodoh yang keluar T_T erghhh
 tengok lecturer dengan kawan kat sebelah...senyum ada makna tu. hmmmm xpe xpe








mula-mula dapat baju ni..semua orang tak puas hati..dahla eja ENTREPRENEUR salah.
apalah ke buruk beno ghupenyee
kalau aku design mesti meriah ngko! hahah..nasib baik bukan aku.
kata pun mula-mula..tapi tibai jelaa. time pakai buat2 jela bangga..aku okay je pakai setiap hari rabu. heheheheh ada yang kata geng dengan mokcik cleaner laa.. persatuan van kunyit laa
tapi memang pun..sama orennya.
=hamba redha=




 

tapi aku silap... segala makian aku mintak maaf yeeeee
kihkihkihkih...
senang ada baju ni.boleh boria satu kelas. tak payahla ngko berebut dan berdiskusi nak pakai baju apa.
kan nampak satu kelebihan kat situ..nampaklah formal sikit kalau ada Lawatan sambil Belajar.
ok. nampak dah RM60 it is worth it..hehhehehehe

picture courtesy from Penang Port


 


so..... as the memories never fade. ecewahhh
aku pun mengabdikan gambar-gambar baju oren tudung oren ni sebagai kenangan kau dan aku~~~
wkwkakwhahahha
 bila lagi nak pakai kannn.. itu sebab aku tepek kat blog & up entry ni wuwuwuwuwu




ok.tak sah tak ada gambar dengan abang geng aku ni !
sengaja ambil  nak sumbat dalam report. jadi kami telah sepakat membawa berkat ajak abang ni memeriahkan report kami.hehehhe
OH YE!
sebabkan aku rase aku kecik aku order la baju size S. tapi.. ianya meleset..singkat habis baju eden
Uhm..nak kata tinggi tu takda laa. 163cm in height je pun..puahahahaha motip sangat ken kau???







from left : jemah, joyah, bedah, senah, kiah, temah

sengaja curi gambar ni.rinduuuuuuuuunye!
semua makcik2 ni buat muka makcik2.
comel belaka makcik2 ni. makcik ghase rindu yang menebal kat makcik2 yang lain
apakah makcik2 yang lain rindu makcik kat sini???
apa ngko rasa best tak aku taip makcik2 ni banyak kali.
wakakwkkahahahawhawakka





 

tak boleh lupa..makcik2 ni menonjolkan kehebatan memasing dalam gelanggang roller skate.
 jatuh gedebuk macam nangka masak ranum berapa kali dah. 
nama pun kawan.. ketawa menangis jatuh bangun pun bersama heheheh

tapi. berdasarkan situasi gambar di atas, aku baru lepas jatuh lah tuh..
but what are my best friend's did was...
I will pick you up after I finish laughing!!!

yes.. YOU ARE MY BEST FRIENDS. TRUE FRIENDS. hahahahahahha



No comments: