Monday, August 26, 2013

LOBAK GORENG sedap bak hiang!


Assalamualaikum^^


 

hari ini hari malas sedunia. tak kuase aku nak taip panjang menjela
jadi..aku mau gelojoh memperkenalkan wajah lobak goreng yang SUPERRRRRRRR lazat ya bedaa beduuuuu! tak pasti kenapa perlu ada ya bedaa beduuuu. kau sedang melompatkah? kau tanya aku kah?
sudah tentuuuuu lompatttttt weiiii.sumpah sedaaaaapppppppp ini makanan..macam char kue tiaw.. tapi versi lobak!  ahhh, gituww


tidakkah itu bagus? kue tiaw digantikan dengan sayuran (lobak putih).. superrrr & RARE sungguh! idea sapoolah ni :) muehehehe

aku tak pasti (sekali lagi tak pasti , namun unsur gharar tiada di sini! harap maklum) makanan ni berasal dari mana..sesuka hati jiwa raga bakul dan beg aku ja kata sedap bak hiang.. yang pasti bukan berasal dari utaghaa.. rita rudaini suka sebut bak hianggg.jadi aku rasa macam best nak guna. wakhwkahwkahakakakakakak


 


jadi, anda sekalian boleh mendapatkannya di SOGO, KL
(jangan kata kau tak kenai tempat ni wei???)

SOGO KL Food Court (Level 6)
190 Jalan Tuanku Abdul Rahman, 50100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

sila order dan bayar RM 4.50 untuk merasai kesedapan lobak goreng iniiiiiiii





apa korang dah rasa? sedap tak?
jangan bagi aku malu sensorang..cakap sedap sekarang! hehehhee




 
1st time aku makan benda ni time shopping dengan Nad, (3 bulan lepas mungkin)
kahakahkahakah.. tapi tak tipu, sampai sekarang aku ingat sedap dia camna :)
#nakthrowbackboleh?
#OK!TAKPAYAH!
#hashtagcengginiapabaguskekau? puahawkawhah



tak pasti lagi.tadi kata malas nak taip memanjang.aishhhh.. nasib baik tangan ada 2, jari jemari runcing ada 10. cer kalau tangan ada 4.jari jemari ada berapa dah? boleh imagine aku taip pung pang pung pang boleh masuk "Book of World Records" (melampau kau!)

ok. slot makan tamat. selamat berbuka ucapkan pada diri sendiri.
gigih betul taip enteri makanan time puasa2 ni. #SALAM LEBARAN #19 SYAWAL






No comments: