Friday, February 14, 2014

Bulan Februari Bulan Cinta?





Assalamualaikum^^
Tajuk kemain propa tauuu.. keh keh keh... 

tak ada maknanya cinta-cinta.. bulan Februari ni bulan debaran.. sampai termimpi-mimpi aku dek kerana apalah rupa result aku untuk semester pertama in degree ni.. T_T

bila dah study main-main.. gap exam 2 hari pun sempat melayan korean drama  The Heirs.. maka..inilah hasilnya...aku rasa semester lepas, aku punya usaha + study 50% jeeeeeeee....wkaakakakak.. aku dah silap..sepatutnya degree kena work lebih lagi..tapi aku masih dalam mood honeymoon, bersenang-lenang sesuka hatiku...uhmmmmmm... yang paling penting tak ada repeat..itu dah cukup ALHAMDULILLAH SYUKUR~






aku rasa aku dah faham sangat diri aku ni.. 8 subjects tu berat sangat oi.. 1 subject pulak sampai 15 chapter perginya..itu baru satuuuu.. JADI, itu yang study kelaut..heheheheh
habis punah harapan nak merasa ANC.. haahhahahaha (berangan ngko ni apa tak malu ke???)

takpaa.. baru permulaan.. ini yang membakar semangat nak study gilagilagilaaagilaaa ni..ekekeke... aku akan pastikan aku grad dengan pointer 3.85 ke atas.. amboiiiiiiiiiiiiiii


 

:)     T A T A




12 comments:

#iwrite said...

Tahniah... Pointer kita sama ...alhamdulillah...

mselim3 said...

Assalammualaikum..

moga sukses dalam study .. study smart k... mselim3 dah habis study.. hehehe

mselim3

pls: buat sehabis baik..pasaran kerja nak pekerja yg terbaik..susah nk cari keje satu hal pulak..

THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said...

Assalamualaikum ..
mabruk alaik yana...
yana ni pun kelaut jugak.
huhu... tapi Alhamdulillah!

S.N.R said...

Wow, tahniahh dear !!!! jomm belanja yana kedai mamak pun jadi , congratzz yana !!

Faaeinz said...

Wah.. cantik gak result tu. Dapat A dengan B aje..

Study rerajin!.. All the best untuk exam akan datang. =)

Siti Hajar said...

Tahniah deary! Happy for u.
Btw The Heirs? I also watched that! Dah habis tgk dalam masa seminggu or less. Over kan.

Farah said...

Tahniah! :)

Btw, susah tak bawa 8 subjek 1 sem. Saya dekat sini maximum ambil 5 subjek je

Unknown said...

tahniah! tahniah! =)

target sy pun akan menaik dr sem ke sem..in shaa Allah ..hehe =)

Azhafizah MN said...

All the best ye :)

Unknown said...

moga sukses selalu yaa :)

shamyheart said...

Tahniah.
Wow, main A dan B saja. Sha dulu ada juga C. hehe~

Anonymous said...

awak..minta tolong sangat2 emailkan semua QMT 425 @ quantity business analysis termasuk sekema jawapan kat saya.. - akilgiovanni@live.com

mnta tlg sangat2..