Saturday, October 22, 2011

Blogger Challenge #Day1 - Introduce yourself

#Day1 - Introduce yourself

kehkehkehkeh..teringat pergi interview atau buat mock interview..nilah soalan pertama yang kena jawab..tapi blogger challenge ni bezanya tak adalah kau nak debor-debor sangat..kita chill sudah :)

okay.HAI...nama panjang aku Marliyana.
Nama penuh yang tertera kat IC ialah Marliyana binti Mohd Khandani. Nama glamor pulak Marliyana Mk..hahahaha..terima kasih..*orang kata kalau kita sebut nama penuh orang tu..InsyaALLAH murah rezeki :) kalau nak kerja senang panggil aku YANA..yana.yana. aku muda lagi..baru nak masuk 19 tahun bulan depan..aku ni orang kolompo jea..menurut mak aku..aku disambut oleh doktor keling pada jam 8.15pagi di HBKL pada 10.November.1992. maknanya birthday aku nak dekatlah..oh ye, sila take note and set dalam phone ye,kalau boleh sila sediakan hadiah..my birthday on 10.November :)


selama diriku nak 9 belas tahun ni..aku tinggal kat Ampang.."yana, ampang celah mana tuu?" hahaha..celah mana kau carilah sendiri..yang pastinya..sebelum nak sampai rumah aku..memang nak kena mendaki bukit dululah yer dan masuk 4 simpang ke kanan. uhm..aku tak pernah sekolah asrama..selama ni sekolah harian jer..aku bekas penuntut SK & SMK TAMAN TASIK, AMPANG..ceh..ceh..bekas penuntut..tak boleh blaah.hahaha. hah sumbangan kat sekolah? memang banyak..tak cukup nak senaraikan..next time ahh k.. haha.


aku sekarang ni belajar lagi.. baru terkedek-kedek nak mencapai Diploma in Business Studies.. seorang siswi di UITM......Dungun, Terengganu (sampai sekarang tak rela kena campak jauh-jauh!) weheee.. sekarang aku jadi MAM BESAUUU kat rumah..sedang heaven cuti sem..insyaAllah..bulan depan sambung semester 4..result??? OMK (oh mak kauuuu..debor ni tunggu 4 Nov..doakan saya :) kalau nak tahu..aku ni nak sangat kahwin..tapi macam mana.. belajar tak settle lagi..degree tu lagi woi.. mana nak cekau?

hobbies? ahhh..aku suka buat macam-macam.. paling suke gi dating ah.hahahaha.. suka tengok wayang..sebab tu aku suka jadi CRO. main bowling..main tenet dup ploh pat jam. suke berangan. suka buat assignment.suke buat homework (alamak..korang kena tipulah:) EH! paling penting ni..aku suka makan..yang pedas-pedas ,yang enak-enak ajaa..erghh, suka makan semualah yang sedap..but please, aku tak makan seafood..aku anti-seafood..


***okaylah..setakat di sini sahaja aku mampu mengarang..kalau nak tahu lebih mendalam lagi..jom calling-calling aku di nombor 017- tekan-tekan kene penampo..hahaha..okay..stay tuned yea :) TQVM

2 comments:

iza azmilia said...

owh bru nk msuk 19 , tp tgk macam , macamm , erm macaaammmmm . erk , xdo pape la , hahaha . lalalalarikkkk . yana ngamukk

ainul.zmrs said...

hehe. hobi kte pun ske dating gak kekekekeke:P