Sunday, October 09, 2011

sepatah dua kata


hello sweeties
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


aku gelisah..resah lagi bingung..otak kiri dan kananku prosess menggeledak dengan aktifnya.aku sekarang dalam dewan peperiksaan.. i'm struggle with youuuu> business communication. this paper banyak shit ahhh. OPPPSS..terover mak..OHHH.susahhh kemain nak jawab..naik gugur anak rambut memikirkannye.EH!!! 

tapi macam mane aku boleh post entry ni..hahaha..magic tak? magic tak? uhhmm.cepat tutup mate..


dahhh..tak payah laa...magic aku tak jadi punn..bukannya ape pun..
aku set timer kt schedule je..nanti die publish sendiri.pandai kan? pandai kan ? yayyy..tepuk tangan..


yayyyy..tepuk tangan lagi. this is my last paper for semester 3.. wehuuuu.. cepat betul masa berlalu..and i am going 9teen years old bulan depan.. saje je bagitahu aku ni dah nak 9belas tahun yg sweet tuuu.hehehe.macam gampang plak nak sweet sweet bagai..hahaha.


OHHHH...yee.. dengan berakhir nye semester 3.maka, aku..HO HOLIck? HOtak kau!
HOLIDAYYYY SEBULAN SETENGAH LAAA..yehaaaa :)






.
.
.
.

 setakat ini sahaja dari saya..doakan result exam saya gempak macam HZ..
nahh..kata-kata membina & perangsang untuk awak....



 
 
 

3 comments:

Syuhada Nasya said...

waaaaa caiyork.... kita sem3 abes blan sblas nie... tkot nk xzem la.. hehhe

Marliyana Mk said...

hahhaa.. aja aja hwaitinngggg..

yeaaahhh..rasakan xzem bikin org naik gilaaa je.

gudluck to you dear :)

shamyheart said...

Selamat datang ke alam dewasa. haha. *tetiba..

Good luck ye Dear =)