Thursday, September 12, 2013

Degree student





Assalamualaikum^^







cepat betul masa berlalu dan aku berharap degree ni pun cepat2 lah habis.. sebab i iz tak sabar nak kahwin youuuuuuuuuuuuu.
wakwkkkwkwkwkakhkhwk. sekarang dalam doa lepas solat je "Ya Allah, percepatkanlah jodohku" amiin. kahwin patut dipercepatkan ape. hehehehe. kau bab kahwin cepat je ann..padahal~  ni baru first week as a degree student of UiTM Shah Alam

amacam best dak???


so, from 0.. Aku jumpa kawan baru. coursemates baru. tempat baru. and everything is like very new to me. ini tempat shah alam. jadi g mana-mana je ada je jumpa orang. ehhh... kawan kerja aku, member sekolah ni, kawan masa diploma memang bersepah. jadi okayyyy je :) :) :)


7th sept hari tu lepas daftar.letak barang semua..aku terusss cau pi rumah abang. dekat depan seksyen 7 ni je. 5 minit pun tak sampai. so, malam tu aku tidur situ. sonangggggggggggggggg keje mak hencik


oh ye.. aku dapat Kolej Delima bernombor 2508.(Blok 2, Tingkat 5, no. bilik 08) YESSS. PALING SUKAAAA KALI PERTAMA KAKI TANGAN KEPALA LUTUT BUKU LALI kita dapat tingkat 5! dahla park kereta kat padang kawat. kena naik bas pi kolej pulak tu. SUKA KALI KEDUA! YAY! =,=




ok.dah kata bagi no. bilik semua siap. mari aku bawak korang masuk bilik aku.wahhhhh..bukan semua boleh masuk bilik i ni tauuu.. dediva and divasss vasss je boleh!


2 orang satu bilik. amannnnn. takde la kau nak rebut ampai buat gantung baju.
ehh. teka la mana meja aku. nanti aku buatkan cekodok




tema katil aku ialah merah pink.
tema kahwin tunggu kad kahwin aku k!. ahahahahha



ye betul.. meja aku haruslaaa yang ada stok bekalan minum yang banyak
pastu menceceh cari toilet..hahahaahah





so far..baru ada beberapa kelas. penat tauuu tunggu lecturer. tak masuk2 pun.. bila aku tak datang masuk pulak. (nangis dalam jamban) haaa.kelas tu bukannye dekat2. jalan kaki dalam 15- 20 minit dari kolej untuk sampai ke kelas (nangis dalam locker) 

bercintaaaaaaaa dengan tangga je. asip2 jumpa tangga. naik bukit.turun bukit.. mampuihhhhh aku camni.makin melidi badan aku. habis lemak-lemak kesayangan dibakar hidup2. nak ternak lemak bukan senang. kau kena keluar duit. makan (yang ni senang) lepas tu sehari sekali kena buang. ni masa taip ni pun ada rasa nak membuang, hahahhahahahahahahhahhah



takpe... apa pun hidup ni kena teruskan..





“Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya.”
Al-Baqarah : 286



8 comments:

Syuhada Nasya said...

hahaha kelakar la . haha untung laaa da smbung deg. amik kos apa? hehehe

Marliyana Mk said...

alhamdulillah... heheheh

kos entrepreneurship
org melayu kata keusahawanan.hahahahah

Luqman Zakaria said...

selamat mulakan harimu dengan buku2 yer..hehe

Marliyana Mk said...

Yee. Kena sign in jadi hantu buku balik la ni.

Dah 5 bulan sign up. Dlm kelas menggelupur ngadap lecturer. Hahaahahhaah

Syeeda said...

waa rindunya zmn amek degree dlu.. slmt blajaq naa

Marliyana Mk said...

Hihihi. Kannnnn. Nanti mesti rinduuu. Jdi marilah hargai saat2 ini. Heheheheh

bella hamzah said...

hai junior hehe ahkak pon amik bussiness jugak dekat shah alam tapi ambil retail.nnti jemput la datang dekat mydin fakulti bussiness setiap hari selasa ada gerai makan.pssst siap promote.1 week mmg gitu lech xmasuk sgt.second week baru bnyk lech masuk.hehe dpt delima jeles.dulu akak pon dapat delima,best luas bersih,sem ni dapat kolej mawar sempit sikit dari delima then lantai simen.tp bersyukur sikit sbb ada lif dan syukur even da sem 5 dpt hostel lagi hehe teruskan usaha mendaki ke kelas yang berbukit bakau,haha biasala 1 week mmg rasa penat nak naik bukit ke kelas lama2 da biasa xterasa sangat.Welcome to the degree!

ZULHILMI TEMPOYAK said...

ameen... best of luck for next life journey.. :)