Tuesday, September 03, 2013

get ready



Assalamualaikum^^


rasanya macam baru semalam je aku kemas kain baju, usung barang dan angkut semua harta dari Dungun ke Ampang.. nak dekat 5 bulan dah sebenarnya semalam tu. hahhahaha.. tap tip tup sabtu ni dah masuk Uitm and sambung ijazah pulak.. muehehheehehheheehheeh

tak tahulah rasa apa.. excited, malas, mixed feelings, happy, tak best semua perasaan ni dah bercampur.
banyak benda aku pikir.. nak kawan dengan siapa, pergi kelas dengan siapa, kolej nak tinggal dengan siapa, kelas cam ne.. blaa blaa blaa.and the list goes on.. erghhh..macam budak2 pemikiran aku >.<

lagi satu hal..masalah duit. aiyomaaaa..aku confius, nak apply ptptn ke tak nak? biasiswa JPA pun tak keluar lagi untuk mohon.. ke nak tunggu biasiswa je? masalahnya dapat ke biasiswa result aku atas pagar je..hmmmmm.. jadi apa patut aku buat? aku feninggggg!





May Allah ease our way and guide every step of the way, Amiin

#salam 20 sen

4 comments:

S.N.R said...

Tahniah !!! Semoga semua berjalan lancar tau :) Miss u .

mieza said...

Tahniah..
biaselaa bru2 msok.. mcm2 nak fikir.
nanti ble dah boleh adapt, okay laa tu..

Marliyana Mk said...

yayyy.thank you kak ngah..
miss you moreeeee

kak ngah punnnn! smoga sukses! hehe

Marliyana Mk said...

hee mieza. thnk you.. heee.tulaa

kne adapt nnti okayyy la tu kann..