Saturday, November 09, 2013

5 WEEKS LEFT!




Assalamualaikum^^


Hai selamat pagi korang...  amacam? breakfast dah? aku teguk air putih je pepagi ni.. alhamdulillah..
sekarang aku rasa macam susah nak tidur pagi.. huahuaaaaa.. dulu macam lepas kui  9pg cam tu. letak kepala dalam apa keadaan pun mesti boleh lelap.. tapi sekarang dah dok main mata, belai-belai mata pun tak mo tidur jugak.naik hairan mak.. korang naik apa? hahahhahaha.
tak lawak yana!





amacam kelas sekarang? (apa ni, sendiri tanya, sendiri jawab) hahahahaha. kau kekurangan kasih sayang apa??? oh penangan camera 360 (rujuk gambar di atas) dah macam mayat hidup ghupenye.. hahahaaha
ada macam putih tak???  harrrrr..aku baru tukar produk kulit muka sebenarnya. kahkahkahakh

hehehhehehehe.okay.okay..tadi tanya pasal perkembangan kelas kan..ok. stop jap pasal kulit muka.
wuwuwuww.. how time flies... tak sangka tinggal lagi 5 minggu nak study week.lepas tu final exam..
yang aku tak paham.aku pun tak paham apa aku belajar dalam kelas.. T_T


(gambar tak dapat nak diselamatkan lagi) innalillah

oh ho.. i am carrying 8 subjects for this semester. tough is in it? aku rasa sem ni subject paling banyak aku bawak.. sebelum ni 6 - 7 sub je.. oh makkkk aih.. lagi-lagi sekarang uitm ada memperkenalkan sistem pembelajaran yang baru...which is BLENDED LEARNING..

gilaa tak suka.. hantar assignment atas katil je. hahaha. it is like a virtual learning.. alaaa..lecture post soalan through i-learn.. pastu jawab lah.. aku jawab after 2 weeks the questions has been posted. hahahahaha
yeah.. there are several pros and cons.. kalau student pemalas macam aku memang ambik kesempatan laa..buat bukan-bukan... disebabkan blenden learning ni jugaklah kelas dah tak banyak..

mon : QMT 425
tue : MGT 538
wed : ENT 540, ENT 501
thu : ELC 500, ENT 530, TAC 501
fri : QMT 425 ,ENT 542


total class in a week.. 9 kelas je...honeymoon habissssssssss..pastu nanti yana kau merana... 
susah sekarang, senang kemudian.. 
senang sekarang, susah kemuadian
pilihlah mana kau nak... 5 weeks left.tak lama dah tu.. 

please.. i need kata-kata perangsang sekarang.......................




No comments: