Monday, November 11, 2013

SUGAR 21




Assalamualaikum^^



ALHAMDULILLAH... segala puji bagi Allah..
I almost forgot about this post..could not make it yesterday. and.... finally
I am here to update about my 21st Birthday bash.. ok tipu.. tak ada party nye la
kau dah besarrrrr panjang.. doa-doa korang dah mencukupi.ecewahhhh


sugar 21? oh my.. kau nak potong kaki apa? to be frank, i am not a sweet tooth person.
aku lebih prefer benda yang tawar especially drinks la. but not for lauk-pauk or makanan.kau gila apa masak lauk sambal ke, masak lomak ke.. tak kan nak tawar2 kan..so in this case, air je la aku suka tawar hebeh
hahaahhahahaha..mampuih mak mertua datang reject terus apa.
but, i do love cakesssss... and kit kat..and chocolate..ahahaha.yes. imma chocolate lover.


ok then, tu je la updatenye dengan mencerikan serba sedikit tentang diriku.. dengan harapan ada hadiah mengejut seperti kit kat depan pintu. cadbury terbang masuk bilik. forrero rocher bawah bantal. hahahaha
(dinasihatkan bakal suami suka memberi surprise, sebab aku memang sukaaaaaaaaaaaaaa :)



mak kite masa muda-muda and my fresh look baru ambik semalam (amboi)
bezanya aku make-up and mak aku natural beauty
hahhahahah tata

3 comments:

Siti.Han said...

cantik aah kak :D muka ada iras2 artis siti ffathia

Marliyana Mk said...

ehhh..siti fathia tu yg ada iras dgn kite

hahaahahhahaah...gurau2.. siti fathia tu pelakon yerr?? hehehe

thanksss btw :)))

Siti.Han said...

haah betul kak, baru lepas bandingkan , ade iras2. haha. btw silap bukan siti fathia, nur fathia laa :)hee