Friday, November 08, 2013

Batch SPM 2009




Assalamualaikum^^





Hari ini hari jumaat.. Seronoknya. Hari minggu yang di nanti hampir tiba..
after half day of classes for today 8am-12noon, aku keseorangan dalam bilik..melayan perasaan.
Roommate keluar berjimban pergi KL, kawan ada pi dating dengan boipren, ada yang balik rumah..ada pi jenjalan... aku? aih, kan dah cakap layan perasaan sensorang tadi

hehehehehhehe.. aku niat nak study hari ni sebenarnya.. tapi lain yang jadi, contoh benda yang lain yang jadi tu seperti tengok movie berjam-jam, main game, golek-golek atas katil pastu dalam melaghakan diri ada sambil-sambil tu.. basuh baju, kemas bilik, sapu bilik, lap tingkap, cuci kipas (amboi, nak jugak bagi tahu buat kerja pekdah? tapi, yang 2 kerja dari belakang tu nampak nau nipunye..






sekarang kan musim hebat kencang budak-budak sekolah sits for SPM examination.. takziah diucapkan pada pelajar yang meninggal ketika jawab soalan spm.ada ke kata soalan spm killer sangat.. tak baik tau korang.. sedekah al- Fatihah cepat...

ok motip sangat kau buh gambar kau..ingat gambar hiasan dinding rumah???  hahahahaha.sejujurnya aku rindu sekolah!!! macam apa je dulu.. bangun pagi pergi sekolah, belajar, pergi tuisyen, tidur.. aku pun tak taulah belajar apa kat sekolah. macam biasalah.semua seminar nak attend. tapi haprak pun tak dak. hahahahahaahhaaha. teruk betul perangai. alhamdulillah..semenjak masuk uitm ni banyak benda aku ambil pengajaran & iktibar. taubat! takmo buat benda sia-sia dah. perhabih boras yo.orang nogori yang kato.eden tak kato..




taraaaaaaaaaa, ni zaman masa jam gedabak besau-besau nau..well, aku tengok muka aku tak da berubah apa sangat pun.. macam tu jugak.tepek collagen berploh inci pun camni jugak.. har, baby face sangat muka i u olls.. hahahahahahaha.penampor nak? gambar ni tak salah pergi lawatan ke FRIM, KEPONG 2009 wo hooo i rinduuu semua kawan-kawan zaman era persekolahan ni...macam-macam rupa,pe'el, karenah ada..




camera dulu 2 megapixel je dik..sekarang u name it..apa yang tak nampak, jeragat? jerawat? lubang hidung pun boleh nampak kan..hahahhahahaha. tambah lagi dengan kuasa hebak mengedit..hambik
muka flawless habis..makcik2 tengok pun nak buat menantu, tengok depan2 tak tahulah..hahaahaha
tapi trend  yang tak pernah berubah dari dulu sampai sekarang adalah ambil gambar depan cermin
 (walaupun mop dan penyodok are part of the view in the pic) belasah! ahahhaha
baik perempuan ke lelaki.sama je.... korang kalau tak pernah buat ada something wrong la tuh..


ok lah.. cukuplah mengomel sampai sini.. 
to all spm candidates 2013, bitauffiq wannajah fil imtihaan!


No comments: