Sunday, January 19, 2014

#KISAH 2: bercinta dan kentot



Assalamualaikum^^


hai.. kita bersua lagi dipetang ahad.. Alhamdulillah. duduk rumah ni kerjayanya makan tidur, makan tidur sahaja.. pegang senduk time cedok nasi, pegang kuali belum lagi, tapi pegang penyapu aku rajin...sebab aku pantang rumah bersepah..tapi bab memasak.. kita pass kepada orang yang lebih afdal bertukang di dapur iaitu mak aku ler. sapo laie hhahahahahaa...




oh ye..marilah aku nak sambung kisah-kisah anak buah aku ni.. banyak je koleksi..tapi aku update mana yang aku ingat je lah.. hahahaa..

alkisah anak-anak buah tinggal kat rumah aku sekarang..sebab abang n kakak ipar pergi berkonvoi dengan geng motor ke Perak..jadi, mama (kakak ipar aku) selalu laaaaa tepon menanyakan khabar raksaksa2 yang ada ni..bermulalah perbualan mereka...

kringgg..kringgg (telefon berbunyi)



MAMA :               ASSALAMUALAIKUM

AKU    :               WA'ALAIKUMUSALAM... n bla.. blaaa. blaaaa
                           (raksaksa2 sedang memekak memecah suasana perbualan)

ABG YUSUF :     MAMAAAA.. BILA NAK BALIK?

MAMA :               MALAM ESOK MAMA BALIK LER.. ABANG JANGAN NAKAL2 YE.                                             JAGA ADIK2.. JANGAN BULI MASHU.. n blaa. blaaa

ABG YUSUF:      IYA..IYE.. MAMA NI PERGI MANA? BILA NAK BALIK? (duh..tanya lagi)

MAMA :               HEHEHE.. MAMA... MAMA PERGI BERCINTA DENGAN AYAH..

ABG YUSUF :      HAH. CHENTA..CHENTA JE.. KAN MAMA TAK SUKA AYAH.. 
                             AYAH KAN SUKA KENTOT MERATA-RATA...

MAMA :               @#$%^&iu&ghjf(*t#$*()(*COI*^&#~!!!


PUAHAAHHAHAHAHAHA...



kisah tamat

4 comments:

Siti Hajar said...

Hehe. Comel je zaman dah berumur pun ade dialog2 gini.. :)

shamyheart said...

hahaha~ pasal kentut plak yang diingatkan. Adei~

Marliyana Mk said...

siti hajar : banyakkk tau lagi ..ingat tak ingat je .haha

Marliyana Mk said...

sha : adeiiii..budak2 kan..what do u expect. hahaha