Tuesday, January 14, 2014

semester break






Assalamualaikum^^



yayyyy... EXAMS dah habis!

aku rasa exam kali ni aku paling teruk la...almost semua paper ada je yang tak sempat jawab :( :( :(
time study pulak banyak termenung sana sinun..kalau study 3 jam tu.. 30 minit je aku fokus..
yang lain haram.. baring, termenung, online, baca nota tapi tak masuk, tengok instagram masuk pulak
pastu exam pukul 9 pagi.. pukul 4 pagi tu bangun terhegeh-hegeh nak study.time tu la baru fokus
haishhhh...dah la.dah la.. tak nak pikir..kang aku nangisss
#menyesal #throwback




yea bebeh... apa pun
alhamdulillah.. eden dah selamat sampai rumah semalam.. 
3 trip hoiiii duk mengangkut barang..
barang pulak bukan sikit2.. dengan baldi, beg tarik, beg sandang, beg tangan, beg plastik, beg baju kotor, beg kecik, beg besar, beg make up, beg duit
haaaa.tengok! beg je dah banyak.. belum citer baju, tudung, kasut lagi
 habis tangan serta jari-jemari i yang lemah-lembut ni berurat-urat dah
penangan betul bilik tingkat 5 ni.. nanti aku mesti rindu DELIMA 2508
 muuaah..muuaaahh
(apakah yang kau cuba cium di sini?)




gambar selingan




2 comments:

THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said...

Ala yana x abis lagi paper.. gap terover banyak sabar aje la..
pray for me ya!
18 ni last paper

Marliyana Mk said...

Yeahh. Go yana comey!!! Jgn duk tengok orang balik studyyy. Studyyyy. Hakahakahak.all the best!