Monday, April 11, 2011

aku dah bosan dengan kau !


Assalamualaikum..



awak,.. saya penat la.
penat !!!

faham taaaakkk ???
saya dah bosan lagi menyampah kat awak.

serious ni ! saya tak main-main langsung.
berapa kali nak cakap ha?



kenapa la aku perlu berhadapan dengan kau.
~!@#$)*& *



oh honestly,

aku dah tak boleh nak pendam..
apetah lagi nak menahan perit nye..

euuwwh !

it was sooooooo *&^#$%^$
err *aku bukan mencarut ok!



you know what???




balik..balik dari quiz account tadi je..

habih ..sume barang ateh meja aku campak merata.

aku baling2 segala bagai. *bengang nii

time bukak tutup pintu aku hempasssss..*kuat2

aghhh, peduli hapa ngn roommates aku, lantak ah diorang.

aku tak kesah. nak benci aku? fine. go ahead !



begitulaaaaa..

aku yang rakusnya sedang marah..
and.. semue yang aku cite tadi tipuuu je.

hahahahaa..

wakah kah kah *waah,.. legaaaa dpt gelak LOL ;P
;O


tapiiiiii inilah sebenarnye yang terjadikk..

aku yang dah bosan menggila kat study ni

wehee..
bukan masalah hapa pun.

aipppppp..

bukan pasal dgn cik tayunk la.
betul tak ada. * kan sayang :) hehe

titew ngn die ok je,.. saling rindu-merindui

eceeeh. *blushing

hahaa..



ohh..


i'm just really tiring doing all things in hurry !

all is getting messy me too.

so burden.. my brain get stuck. until now.

is it my fault?Font size

perhaps.

next time.. i dun want to study late anymore.

like when test, quiz just at around a corner,
at only that time lah,

i'm forcing to put all things at in one time.





....j u s t w o n d e r i n g


kan besttttt..

if study just like eating. just put in stomach .
so, go to class dgn gembiranya..

lay down at the table.
kasi goyang kaki sket..

then..

dengan terujanya.. studying

like eat the heavy books, plentiful notes.

when boring... eat hearty keywords + notes.

when starving, quickly grab & eat them.

waaalaaaah. *heaven.

ahh. no no.food is still no.1.
compulsory wokeyh.

the books, notes & all that ,treat them like goody, candy, sweetie.

haha. so, no need to remember all fucking notes.

siape setuju nii??? angkat aa tangan. hihi

daah. dah. jgn nak jadi gile.
jgn nak berangan.

so.ape kata anda cuba cara mak saya.*pakse !!!

ekelleh.pahal tetibe mak lu ni?
tu aar.ni nak cite..

mak aku tepon tadi.

aku pun merungut, ciap membebel ag.
macam2 laa n bla bla bla.

mak aku cakap.. uhm..berdoa laah.

thennn... i'm deeply thinking.

ouh sekarang, solat subuh tak pukul 6.55, mesti kul 7.
solat nak cepat je. doa ? hehe.. yang simple je .

so tawan.tawan .moh kite pakat.

berdoa lah..


sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui, Maha Melihat, Maha Mendengar..

InsyaAllah Allah akan memakbulkan doa dan permohonan hambanya. Allah SWT ,pemilik rahmat yang tidak terbatas..

***

Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu (Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat. Aku Kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepada-Ku. Hendaklah mereka itu memenuhi (perintah)-Ku dan beriman kepada-Ku, agar mereka memperoleh kebenaran. (QS. Al-Baqarah, 186)


***


Dan Tuhan-mu Berfirman, ”Berdoalah kepada-Ku, niscaya akan Aku Perkenankan bagimu. Sesungguhnya orang -orang yang sombong tidak mau menyembah-Ku akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina dina.” (QS. Al-Ghafir, 60)






Ya Allah.. to deal with all the obstacles and trials of this great world..
please give me
strengthen YA ALLAH...


wassalam...

mekaceeh sudi bace :)

No comments: