Saturday, April 23, 2011

perghh, hotel memang best kalau nak .....tut tut



Assalammualaikum


Ya habibi..Ya Maulana.. meh sini dok dekat-dekat meh.. Ana mau kongsi satu benda laa.. bak kata tok guru ana.."hidup untuk memberi" :) eh,apa pasal aku nii.tetiba je..opps.. aku bukan baru balik dari arab,buka dari keturunan arab,.. mahupun ramai yang cakap aku ni ada mix arab ke hapa.ouh. no! no! saya melayu tulen.asli lagi..product of Malaysia (terbaik dari ladang) cehh..bangga2 je kau kan? keke.. 


ouh..begini la jadinyer.. bila dok menghafal novel 'Sejarah Pemikiran & Tamadun Islam' haha.. yesss bebeh! Alhamdulillah.. 1st paper dah selamat. tinggal 4 lagi. Alhamdulillah..yang aku baca tuu ada yang masuk walaupun 2 hari sebelum nak exam aku baru ler sentuh buku nak baca..teruk kan? lepas tuu.. pagi2 sebelum sampai bilik exam baru laa aku nak tepon mak aku.. "maaakkk, jap lagi da nak exam..doa kan yna .tau! doa2..,suh abah & semue doa sekali" hehe.. *legaaaa


okaayy lah.. sila bukak mata luas-luas.luas bagaikan langit dan bumi.ishh, awat sepet je mata tuh? ada yang terkebil-kebil pulak tuh ,adoiii.. tak syiookk aa camni. baik korang pergi cuci muka dulu.kalau rasa dah segar.*paksa! ..meh tengok tajuk balik. hakhak.. buat tutt? tuut? astagafirullahalazim,.. bukan yang tuu la nok! harap maklum, tiada unsur 18 +++ di sini yea. memandai je ah kau ni.. yang aku nak dok heboh ialah..  



taraaaaa......

wink,wink ;P    _______welcome

anda akan dilayan sebentar lagi ^_^



taraaaaaa... hotel memang best kalau nak makan..
okay! MAKAN..nampak dok aku caps lock tu ! kan? kan? 
tapi... duit pon kena best la kan? haha. 


okaayy..*cik tayunk..jom laa.ling nak belanja ni. ngeh..ngeh.. haha.. tadi lepas habis je exam.. perut dah buat konsert.non-stop kau. laparrr gile laa. so, mana mahu makan? ye! di sini ada penyelesaian.. hotel dungung jadi sasaran. hebak hok? haha..elleh..dah banyak kali dah aku mamam kat sini. tapi,saja nak share nak bagi korang kebulur. hehe.eh.bukan! saje je..nak mengupdate.jom la cekidaud



@ Sri Molek
okayyy.. ni Sri Molek.. ada lagi.. Bayu Grill pe benda tah.. selalu lecturer laa gi situ. dak hotel student yang service. sri molek nii memang dah ada pekerja la. for the bill, including service & tax eh ! tapi..... for student, dapat discount,tapi kena tunjuk kad metrik lah...



ready to eat?

OHH... pemilihan makanan yang terdapat kat menu memang lah penting. pasaaiii.. kita ni kan student kang kalau beli sekali tak sedap kan rugi. wekk. (tak semua hotel masak sedap)


yeaahhh.. ini yang aku makan tadi. eh.. tahu-tahu je,.. ha r. naci putih & claypot tomyam ayam. 
(i hate seafood so much )much much more!!!!


kuew tiaw goreng sedap seantero


chicken chop the power of dungun

sandwich with starving chicken ham 


spaghetti alla bolognese that u will never go hungry

kentang enak walaupun makan begitu saja




ayu M&M , liya CHANGMIN

NAD tutor, SYIRA iz, NINA A&A

oh kawan.. maafkan aku kerana wajah mu yang terpampang amat sedikit.body nye pun ku kerat-kerat sebab...hah*buat apa,,semak jee (haha, mana ada).. 





wowwww... nak kek hapa? meh habaq.. semua adaa..

bukan macam biskut CHIPSMORE ,jap ada jap tak ada, bukan macam ASTRO ,macam-macam ada. tapiiii, macam LOREAL kerana dirimu begitu berharga.
hahahaha ...kek memang ler berharga.. sodaapp plak tuu.haha. suka!suka!



waahhh. memang seronok ada kawan macam kawan nad. ex-roommates dia budak hotel.dia bagi kek ni.haha aku pun syiookk.. *tukang perhabeh :)


ok bubye.. 

mekaceeeh sudi baca. eh, tak nak like ke ?

2 comments:

aYuchun_aktfW said...

ayu m&m ye??? ^^

Marliyana Mk said...

hehe.. best tuuu.. nak tambah lagi kaa? :)