Wednesday, April 20, 2011

oh Eiffel Tower aku datang ! yayyy..


Assalammualaikum ^^


waahh.. memang best, tak sia-sia aku perhabiskan duit semata-mata nak pergi bercuti dengan dia. wehee.memang romantik habis laa. dalam hidup aku memang aku tak rasa bertuah cam gini. dapat bercuti kat paris dengan hubby tersayang. dah tu pulak dapat merasa . peh.. yang ni memang syiook. hehe. cam malu lah nak cakap.hehe. 

i felt so blessed that i can reached Eiffel Towel. okeyh! aku ulang lagik sekali. Eiffel Tower!(amende yana ni?) weh.betol doh aku mimpi naik Eiffel Towel. ceh ! tak boleh blah.ha ah. kira ni honeymoon la kot. wuwuwuw ~ siryes! tak percaye. tak yah cakap ler, bahagia tak terkata. hahaha. issh. masa ngah melayan bait-bait cinta tu,.. hehehe~
(yunk.. nanti titew g ye? besh la kat sini)            :O  berangan lah kau!

ngah jenjalan kat dalam tu kan. tah level bape. tapi memang tinggi. masa tuh aku dok dengar yang semua orang kene turun. bunyi loceng ke hapa lagu yang bingit amat sangat. kacau jerk.dah la aku baru sampai dah memekik suh turun.oh.rupa-rupanya alarm aku,.. aku dah sedar sekarang yang aku hanyalah mimpi. ceh !


wot.woot. sape tak nak gi Eiffel Tower kan. dapat mimpi pun dah memadai ^^_


okaayylaa. pepagi ni aku dah merapu meraban.aisshh. tapi..yang mimpi tu kan, aku pun dok tahu ler betoi ke dak kat Eiffel Tower. aku je yang lebih2. haha. (ntah-ntah klcc jerk) hikhik.. oh cukup! mimpi yang indah ni dah buat aku tersengih dengan air liur basi.haha. 

oh ye tak ye. jap lagi pukul 10 pagi aku dah nak kene berangkat meninggalkan KL tercinta, dannn... kembali ke Dungun. woh, tak tahu lah 7 jam dalam bas dengan sorang2 aku nak wat pe. moga2 selamat sampai ye. uhm..untuk cik tayunk titew yang nak exam kul 9 jap lagi..goodluck ye sygg. jangan kalut sangat.relax je,..ling tahu yunk boleh buat =D InsyaAllah.



saje je.. rase spt mahu upload gamba sendiwi kan ^_^




mekaceeh sudi bace,.. eh. tak nak like ke?

No comments: