Saturday, April 30, 2011

err :/

Assalammulaikum ^^


Terasa sangat berat nak bangun pagi tadi, macam biasalah lepas subuh.. krohh..krohh.. sambung tidur,.. ok! semangat nak balik rumah dah berkobar-kobar ni.. rasa sahaja seperti mahu aku redah lautan yang terbentang luas depan ni.. tapi apa kan daya kan.. esok tinggal lagi satu paper..i guess paper kegemaran semua dak kelas aku,hahah.. seronok dalam kelas belajar dengan Daddy Joe. Oppss... bukan.. Mr.Joe dah la..kang anak dia marah plak nanti.

Risaauuuu... dah la tak baca apa lagi.malam tadi dok sibuk kemas barang.packing baju lagi.ERR :/ macam la nak balik hari sabtu je, ahha..mak aku laa suh kemas barang.

HEE .haduuh.. macam mana aku nak study pun dok tahulah.. aku suka Marketing nii.. tapi. apabila ia memerlukan kekuatan untuk mengingat.ahhh, malas ar camni. dalam kepale otak dah set. nak balik! nak balik! uhm.. yayyy,esok lepas habis exam..pukul 5.15 lak tu habis..nape la tak buat pagi2 je. hurmm.tak pe lahh. dah lama aku bersabar nii.. nanti lepas balik tak sabar nak jumpa cik tayunk..ada la jugak 4 bulan tak jumpa  :(



akuuu..

S
E
D
I
H

!
!


N
A
K

B
A
L
I
K

No comments: