Tuesday, May 03, 2011

tekanan darah rendah..

Assalamulaikum ^^




hye.. awakk.. awakk.. eh.tak kan dah nak tidur kot.baru je pukul 12..belum 3 pagi lagi.. hehe. okay! .... aku baru je habis final exam hari ahad lepas.. aku pun tak tahu apa yang aku merapu meraban kat paper Fundamental of Marketing. eishhhh.. susah! masa aku tengah struggle dan khusyuk menjawab (konon). kawan-kawan aku ramai yang dah berambus keluar dewan. Dasyat ahh. cepat betul dorang buat. oarng terror boleh laa..aku ni LEMB sikit..* sikit je ok !HAHA. tahlaaa. overall for final exam..aku dah memerah segala tenaga zahir & batin, fizikal.mental..study hard je? entah laa.. kadang2 main game jugak.ISH.ISH! apa orang kata release tension.HAHA *Alasan! 




apa-apa pun... aku tawakal tu alAllah je laa.. ADEEHHH..kadang-kadang aku malu dengan diri aku sendiri.. bila time exam je..baru lah nak bangun 6pagi..buat solat hajat.sembahyang on time. doa tak putus-putus.. kalau takkkkk... hehe.. eh.memang solat tak tinggal.tapi..lewat lah.tutt la..ni laaa.. kalau doa tu.. fuiyooooo.panjang menjela-jelaaaa.. 10 minit kau! tapiii.. bila dah habis exam..hehe.. aku doa simple je.. 
"Ya ALLAH,ampunkan dosa kedua-dua ibu bapaku..dan bagilahh aku betul semua " heee..yang penting doa kan untuk mak ayah kita.sebab.... 
without it, doa kita tak makbul taw*


tapi...bagus jugak kan.. daripada tak ada langsung ^,~




Yayyyy.. oh ye! semalam aku sampai jua rumah ku syurgaku.. paling best weh dapat balik rumah *belajar over SEA macam gini ler ghupenye.. *bajet an..hehe.BYE BYE SEM 2 ! Uhm. tapiiiii... 29/5 kena masuk balik dah. tengok calendar!! 4 minggu je, tak puas la nak dating macam ni. HARRRRRR...


BELUM SEMPAT LAGI jumpa dengan cik tayunk. sedih arr cam ni. sepatutnya petang tadi nak jumpa dah..but then.. abang aku masuk wad semalam.. tekanan darah rendah * jadi..nak pergi melawat dia laah.


tup
.
.
tup

pukul 6ptg dia call.. "dah discharge ni.. on the way balik rumah la sat gi"


=
=
=



 aishhhhhh... budak nii laaa.

apa dia? oh! ni abg num 3 laa..kalau nak tengok abg2 yang lain sila ke sini




tak pe laahhhhh... tak ada rezeki 
ok lah. bye bye

miss you heartly.. ~location: ehem2, memories in 2010 :)

mood : teringat kat cik tayunk

No comments: