Sunday, May 15, 2011

mahu lupakan dia & cari pengganti yang baru !!!


Assalamualaikum ^^




Haiii..hatikuh sedang diacap gundah gulana, yaa acap kali~ ..fikiran bertambah bercelaru sekali gus meriuhkan suasana haru biru.ISHH.aku tak faham kenapa sekarang aku mempunyai perubahan yang drastik ! adakah aku mengalami perubahan hormon? oh, tidak juga. UHM..mengapa? aku pun tidak mahu jadi begini, but, still.. i have to!




..
..
..


yunk sedih ke dengan perubahan ling ni? dear, i am sorry
tapi.. tok sah sedih sangatlah kan, bukan nak tinggalkan yunk pun.HAHA.

..
..
..


 part of my collection, favorite all the times :)
okay..bye bye kasut tumit tinggi, i need to forget you now



____________________________________________



muahahaha.. aku paling suka kasut tinggi.walahhh.. walaupun mak aku selalu membebel > "kau tu dah la tinggi lampai,nak jadi tiang elektrik terus ke?" PERGHH..mak niii.. passion la mak.. YEAHH. My passion! HAHA. mak aku suka sangat membebel sampai dah nak naik retak wardrobe *eh,ye ke kau ni yana? 


"tak habis-habis shopping kasut, kasut kau tu dah belambak-lambak dah! beli jenis sama je, tak warna putih, hitam..tak wages..high heels" pening kepale aku hadap!!
OH! mak aku sudah membuka minda dan mata penglihatan kuh..


betul jugak cakap mak..kan mak? oleh itu,..setelah berfikir secara waras dan panjang.. aku rasa nak beli boot..boot? fuiyoo.. lawo kemain..tapi. hang nak pi kemana der? aku ni student..tak kan nak buat show kat mata penduduk Dungun pulak. HAAA.. tak mau, tak mau!!!


AHHH.. sudah.. "nak jadi pua chu kang pulak dah???"
AISHH.. tak boleh jadi.. kang dia suruk aku bercucuk tanam plak. HAHA




Oleh yang demikian..aku nak cari kasut @ ankle boot :) HEE,
ada beberapa ciri-ciri  piawaian yang aku idamkan..


Antaranya :
  • flexible
  • flat
  • striking colors
  • leather
  • equipped with a rope


^^^^^

HAAA.. beginikah rupanya?


 ^^^^^


NO! too simple


NO! too over (no high cuts! ..please)


not bad.. black? i don't want!


NO! too berbulu-bulu (rimas mak tengok nok)


love red & yellow.. want that colors..



favorite! love it ! but, NO! heels.


Aigooo~ setelah penat aku mengkaji dan menelaah segala idea.. there is not cater!

.
.
.

but,based on my taste that I've list above, ...this is look quite similar 











**********


finally, I've found you...

curik kat google..indon web mariii , HAHA

HAHA.. like this!!! i want it.. i want it!!!
really love RED, overall..gojes..ohsem ++++ ahh..

 T_T 
p/s : (aku akan cari kau sehingga ke lubang cacing)





~ (ada orang nak belanja kitew tak??? hehe)  .. *mekaceh sudi baca

No comments: