Sunday, May 08, 2011

tak sanggup nak tinggal kan, >>> dia...



Assalammualaikum ^^






HI korangg.. 1..2.. oh okay.. dah 2 hari tak jenguk blog.. kesian dia.. bau ucuk ,masham dah. pssttt.. ** wahh..nyaman nya.. korang ni perasan tak? aku baru je sembur febreze ni ha,,..maiiii.. aku syorkan, febreze country fresh. alaa.apa yang dok pikir-pikir lagi? hok kaler hijau tu laa.. sedaap weh bau dia.. agak laa..tak bosan ke acik bau air liur baci sendiri je.HAHA.meh la dok lama-lama kat blog aku ni. wangi~~~~~~~~HEHE. 




=
=
=
=




uhmm.. sebenarnya banyak benda yang aku nak post... ada dah aku nak buat entry pasal kekasih baru aku. HA? is it for real? yeahhh.. tunggu je laa.lepas tu aku nak story pasal memories part II. WAUUU..gila ah aku ni ketinggalan zaman betoi.. aduhh, bukan apa..semua ada tulis sikit-sikit tapiiii .....


semua nya terbengkalai ..ada tuh ha,,.. dok je kat dalam edit post tuh.HAHA.~ntah.. tunggu la aku makeover,touch up kasi baik punye..baru publish..  :)










merah + biru, YOU marah.. ILOVE YOU~ms
tak sanggup nak tinggal kan dia blog ni sensorang :)

S O ,
.
.
aku post ciput ni jelah.. (ni je mampu) penat la~


tadi .. keluar dengan family cik tayunk ler:)
esok lah cerita. mau golek-golek atas katil
lepas tu..

kroh..kroh.. ZzzzzZz  ^^goodnight,sleep tight :)



~mekaceeh sudi bace

No comments: