Saturday, May 14, 2011

mari join bloglist SMILE:)


Assalammualaikum ^^



Wuwuwu~~ aku join lagi ahhh.. bloglist SMILE.EH! awat? dahi kerut-kerut jea tuh?alahaiii..jangan lah jealous.. meh..meh sini..kalau korang pun nak join juga.jom lah kita pi menggatal kat tuan punye blog ni haa Azrijohan.(kan?tak salah eja kan)hehe. korang tataplah sendiri ye..hok kali ni blogger lelaki.Ellehh.suka lah tuu.. yeahh.. selalu aku blogwalking dah jemu bebenau jumpa sang wanita ,kali ni barulah ketemu sang jejaka..amacam? marilah join sama-sama sekali gus merapatkan ukhuwah sesama blogger.*ecehh:P





okay..nak komen amenda kat blog Azrijohan? yang aku tahu,dia tak kenal aku lah. aku pun tak kenal dia.wakaka..tup tup..nampak dia buat natang ni.. saja je lah mau join. okay..blog Azrijohan yeh? blog anda kemas.. simple laa.. tak da la serabut mata memandang.. kira sodap lah nak tatap..tapi kan.. agak macam naik kura-kura sikit la nak bukak.. *cehh.nak berkias gak. i mean..blog agak berat,jadi lemb[ab] di situ.. :) ehh!!.. senyum~~~senyum :) kata suh komen tadi. hehe


.
.
.
.
.


dahlaa..overall tu jelaa... sorry lah, aku memang suka membebel..membebel pakai tangan ni memang koje aku..rasa senang hati..okaylah..jomlaah join weh..mari sini ea.kalau dah join bagus.. jom sengih ramai-ramai.. adoii..ni bukan buang tebiat laa.. senyuman tu kan sedekah .. ngeee~  ^__^  *mekacehh sudi baca 




KEEP ON SMILING :)



2 comments:

AZRI said...

thnks join n komen k..
mmg tgh senyum pongg nihh:)

Marliyana Mk said...

most welcome! haha..

yeaahh.senyum panjang lebar lagi..
:)BAGUS , BAGUS.